رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۱۰۰۱۲
  • چاپ خبر : بازديد استاندار يزد از بيمارستان 96 تختخوابي بافق

بازديد استاندار يزد از بيمارستان 96 تختخوابي بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ استاندار يزد در سفر به شهرستان بافق به همراه معاون سياسي خود ، فرماندار بافق ، فرمانداران استان و هيات همراه از پروژه در حال احداث بيمارستان 96 تختخوابي اين شهرستان بازديد كرد . استاندار يزد در اين بازديد يكي از سياستهاي مهم دولت تدبير و اميد را […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ استاندار يزد در سفر به شهرستان بافق به همراه معاون سياسي خود ، فرماندار بافق ، فرمانداران استان و هيات همراه از پروژه در حال احداث بيمارستان 96 تختخوابي اين شهرستان بازديد كرد .

استاندار يزد در اين بازديد يكي از سياستهاي مهم دولت تدبير و اميد را اجراي طرح سلامت و رونق مباحث بهداشت و درماني جامعه عنوان كرد.

فرماندار بافق نيز در حاشيه اين بازديد گفت : با توجه به پيگيري هاي بعمل آمده و ارتقاي پروژه مذكور از بيمارستان 64 تختخوابي به 96 تختخوابي اميدواريم با جديت كار پيمانكار ، اسكلت چهار طبقه بيمارستان تا پايان سال جاري به اتمام برسد.

گفتني است بيمارستان 96 تختخوابي وليعصر(عج) بافق كه در آينده فعاليت خواهد كرد در زميني به مساحت 11 هزار و 700 متر مربع با تعداد 96 تخت در 4 طبقه شامل بخش های اورژانس، بخش هاي جراحی ، زنان و زايمان، داخلی، نوزادان، icu، ccu، اتاق های عمل، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، خدمات پاراکلینیکی میباشد.

Safrfsossbfgm 67 IMG_3920 IMG_3926

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده