رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر : ۱۰۰۱۸
  • چاپ خبر : پيام تبريك بخشدار مركزي بافق به تلاشگران عرصه خبر

پيام تبريك بخشدار مركزي بافق به تلاشگران عرصه خبر

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "محمد رضا فتاحي" ، بخشدارمركزي بافق به مناسبت 17 مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار در پيامي ضمن تشكر از خدمات تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رساني اين روز را به ايشان تبريك گفت در اين پيام آماده است : "سوگند به قلم و آنچه مي نويسند" 17 مرداد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "محمد رضا فتاحي" ، بخشدارمركزي بافق به مناسبت 17 مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار در پيامي ضمن تشكر از خدمات تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رساني اين روز را به ايشان تبريك گفت

در اين پيام آماده است :

"سوگند به قلم و آنچه مي نويسند"

17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه اي است تا به جامعه خبري کشورمان خدا قوت و دست مريزاد بگوييم. اين بهانه را گرامي مي دارم و براي همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رساني بهروزي و موفقيت در انتشار اخبار صحيح و واقعي را آرزومندم.

اين روز در حقيقت روز پاسداشت کوشش هاي صادقانه خبرنگاران آزاده اي است که براي دسترسي ، توليد، توزيع و انتشار اطلاعات از هيچ کوششي دريغ نمي ورزند .

اينجانب، روز خبرنگار ، روز حق گويي و حق جويي و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان انديشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور ، خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهرستان بافق تبريک گفته و براي آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوي سرافرازي و تداوم فعاليت و توفيق دارم .

محمد رضا فتاحي

بخشدار مركزي بافق

فتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده