رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
  • کد خبر : ۱۰۱۵۴
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق بمناسبت سالروز ورود آزادگان

پيام تبريك فرماندار بافق بمناسبت سالروز ورود آزادگان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز، فرماندار بافق در پيامي اين روز بزرگ را تبريك گفت و گرامي داشت. در اين پيام آماده است: بسم الله الرحمن الرحيم إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز، فرماندار بافق در پيامي اين روز بزرگ را تبريك گفت و گرامي داشت.

در اين پيام آماده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند.

آزادگان، گنجینه های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.

آزادگان ما، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند، آري آزادگان نیمه پنهان دفاع مقدس هستند.

اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به تمامی آزاد مردان و هموطنان گرامی بخصوص آزادگان سرافراز شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آزادگان، مفاخر ایران خوش آمدید      ارکان استقامت و ایمان خوش آمدید          

 

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

IMG_4753 n00071250-b

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده