رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
  • کد خبر : ۱۰۲۱۲
  • چاپ خبر : بانوی کماندار بافق در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور سوم شد

بانوی کماندار بافق در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور سوم شد

بانوی کماندار شهرستان بافق به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور مدال برنز رشته ریکرو را کسب کرد.  مسابقات آزاد تیراندازی با کمان کشور در دو رشته کامپوند و ریکرو زنان و مردان طی دو روز در سایت تخصصی تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران با حضور 137 کماندار برگزار […]

بانوی کماندار شهرستان بافق به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور مدال برنز رشته ریکرو را کسب کرد. 

مسابقات آزاد تیراندازی با کمان کشور در دو رشته کامپوند و ریکرو زنان و مردان طی دو روز در سایت تخصصی تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران با حضور 137 کماندار برگزار شد که در پایان این مسابقات در رشته کامپوند که 46 کماندار مرد و 13 کماندار زن حضور داشتند، در بخش بانوان به ترتیب ویدا هنرمند از استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید، ربابه شاهمرادی از قم دوم و پریسا براتچی از زنجان سوم شد.

در بخش مردان نیز امید طاهری از اصفهان، آراز توکل اصل و نیما محبوبی از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته ریکرو 54 کماندار مرد و 24 کماندار زن حضور داشتند که در بخش بانوان پارمیدا قاسمی از تهران، عاطفه صابر از البرز، سمانه رمضان پور از شهرستان بافق به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در ریکرو مردان بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی، متین سبزی از لرستان و ساسان رضوی از همدان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

رمضانپور با سرپرستی پاکزاد و از طریق تیم سنگ آهن فلات مرکزی بافق در این دوره شرکت نموده بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده