رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر : ۱۰۲۱۲۸
  • چاپ خبر : گام آخر برای راه اندازی پروژه گندله سه چاهون / شرکت سنگ آهن در یک قدمی ورود به بازار بورس

گام آخر برای راه اندازی پروژه گندله سه چاهون / شرکت سنگ آهن در یک قدمی ورود به بازار بورس

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه پروژه گندله سازی در مراحل پایانی برای راه اندازی است،افزود: تست 24 ساعته برق نیز امروز انجام می گیرد تا تمامی تجهیزات بدون بار برق داشته باشند و پس از آن روشن کردن مشعل با نظر مهندسین و کارشناسان مربوطه این امر انجام می گیرد. به گزارش آفتاب […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه پروژه گندله سازی در مراحل پایانی برای راه اندازی است،افزود: تست 24 ساعته برق نیز امروز انجام می گیرد تا تمامی تجهیزات بدون بار برق داشته باشند و پس از آن روشن کردن مشعل با نظر مهندسین و کارشناسان مربوطه این امر انجام می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن به همراه سرپرست مدیر حوزه مدیرعامل،مدیر حراست و مدیر روابط عمومی شرکت صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی دیدار و پیرامون پروژه های شرکت و مساعدت برای اتمام هر چه سریعتر بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان گفتگو کردند.

رضا فلاح مبارکه پیرامون دغدغه های امام جمعه بافق در بحث پروژه های شرکت سنگ آهن که مهمترین آن گندله سه چاهون و فاضلاب و شهری است بیان کرد: پروژه گندله سازی در مراحل پایانی برای راه اندازی است و تست 24 ساعته برق نیز امروز انجام می گیرد تا تمامی تجهیزات بدون بار برق داشته باشند و پس از آن روشن کردن مشعل با نظر مهندسین و کارشناسان مربوطه این امر انجام می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دوره پیش گرم 21 روز برای رسیدن به محصول به طول می انجامد و در صورت عدم مشکل این دوره را شروع می کنیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بحث پروژه فاضلاب شهری با توجه به مشکلاتی که برای مردم به وجود آورده بود،گفت: قول داده بودیم مناقصه 3 هزار انشعاب در ناحیه ( ب ) را برگزار کنیم که با مشخص شدن پیمانکار کار نصب شروع خواهد شد و 3 هزار انشعاب دیگر در همین ناحیه را طی 2 ماه آینده آغاز خواهیم کرد. به ناحیه ( الف ) نیز سرعت خواهیم داد تا این امر در آنجا نیز صورت گیرد.

وی در خصوص نحوه پرداخت عوارض به شهرداری با توجه به گزارشی که به امام جمعه بافق ارائه شد،بیان کرد: با توجه به دغدغه وی قول دادیم کمک بیشتری به مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کنیم.

فلاح مبارکه در بحث ورود شرکت سنگ آهن به بورس گفت: در جلسه ای که یکشنبه هفته گذشته در محل تالار فرا بورس برگزار شد، گزارشی به کمیته پذیرش داده شده و دفاعیه شرکت مورد قبول قرار گرفت و مقدمات برای ورود به بازار سرمایه در حال انجام است.

وی با توجه به درخواست حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی برای کمک شرکت سنگ آهن و شرکت های زیر مجموعه در راه اندازی هر چه سریعتر بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان اظهار داشت: طبق قولی که به فرمانداری و امام جمعه بافق داده شده هر گونه مساعدت و همکاری در حد توان و چهارچوب قانون برای راه اندازی سریعتربیمارستان و عمل به مسئولیت اجتماعی خود انجام خواهیم داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده