رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
  • کد خبر : ۱۰۲۱۳۸
  • چاپ خبر : توزيع بیش از 3 هزار کیلو ميوه اهدايی خیرین موسسه بیت الرقیه (س) بين مددجویان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق:

توزيع بیش از 3 هزار کیلو ميوه اهدايی خیرین موسسه بیت الرقیه (س) بين مددجویان

 طلایی مبارکه عنوان کرد: خیرین موسسه بیت الرقیه (س) در حركتی ارزشمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق 3 هزار و 500 کیلو  ميوه بين خانواده های نيازمند و تحت پوشش این نهاد توزيع كردند. به گزارش آفتاب بافق؛ طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به  تفاهم نامه امضا شده […]

 طلایی مبارکه عنوان کرد: خیرین موسسه بیت الرقیه (س) در حركتی ارزشمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق 3 هزار و 500 کیلو  ميوه بين خانواده های نيازمند و تحت پوشش این نهاد توزيع كردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به  تفاهم نامه امضا شده با موسسه خیریه بیت الرقیه (س) بافق در جهت کمک به مددجویان و نیازمندان بیان کرد:  با همکاری این موسسه 3 هزار و 500 کیلو میوه هلو  جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان تحویل کمیته امداد داده شد.

وی افزود: نیکوکاران میدان میوه و تره بار می توانند با هدف برکت در کسب و کار بخشی از میوه خود را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اهدا کنند.

رئیس کمیته امداد با دعوت از کسبه نیکوکار به منظور مشارکت در رفع نیازهای خانواده های مددجویان و نیازمندان، افزود: کمیته امداد آمادگی دارد در صورت اعلام آمادگی صنوف مختلف، کالای اهدایی نیکوکاران را با نظارت خیران بین مددجویان توزیع کند.

طلایی مبارکه ادامه داد: همچنین مردم نوعدوست شهرستان بافق در صورت تمایل می‌‌توانند با حضور در کمیته امداد برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان در زمینه مسکن، درمان، اشتغال و جهیزیه و… یاری کنند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده