رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر : ۱۰۲۱۶۱
  • چاپ خبر : خداحافظی عسکری فر رئیس سابق اداره برق بافق از مدیرعامل شرکت سنگ آهن

خداحافظی عسکری فر رئیس سابق اداره برق بافق از مدیرعامل شرکت سنگ آهن

  محمدرضا عسکری فر رئیس سابق اداره برق شهرستان بافق پس از 5 سال خدمت صبح امروز با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار و از وی خداحافظی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا عسکری فر رئیس سابق اداره برق شهرستان بافق که به تازگی سکان این مجموعه را به مهندس سبزی داده است،امروز […]

 

محمدرضا عسکری فر رئیس سابق اداره برق شهرستان بافق پس از 5 سال خدمت صبح امروز با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار و از وی خداحافظی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا عسکری فر رئیس سابق اداره برق شهرستان بافق که به تازگی سکان این مجموعه را به مهندس سبزی داده است،امروز صبح پس از 5 سال خدمت صادقانه در شهرستان با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن با رضا فلاح مبارکه دیدار و خداحافظی کرد.

رضا فلاح در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات عسکری فر بیان کرد: شاید با رفتن شما به اشکذر فاصله ها دور شود اما قلبن شما را دوست داریم و امیدواریم در هر سنگری که خدمت می کنید، موفق باشید.

عسکری فر نیز با بیان اینکه هر آمدنی را رفتنی و هر انتصابی را پایانی است و آنچه می ماند خدمت در راه خدا برای خلق است،افزود:  در طول 5 سال حضورم در بافق تلاش کردم خالصانه به مردم که مانند خانواده ام بودند،خدمت کنم.

وی با اظهار ناراحتی از رفتن خود گفت: به شهر بافق و مردم آن انس داشتم و بدون شک هر کجا باشم به یاد آنان خواهم بود و هر آنچه در توان نیز داشته باشم برای مردم خونگرم و مهربان شهر ولایتمدار بافق انجام خواهد داد.

عسکری فر با بیان اینکه خوشبختانه در این 5 سال مشکلی در بحث برق وجود نداشت،افزود: مهمترین موضوعی که شاخص در استان شد،12 درصد از چراغ های شهرستان بافق LED است که با همت همه مسئولین شهرستان محقق شد.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده