رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
  • کد خبر : ۱۰۲۱۷۹
  • چاپ خبر : هفته فرهنگ و هنر  از 18 مهر باشعار « بافق، شهری که دوستش دارم » آغاز می شود

هفته فرهنگ و هنر از 18 مهر باشعار « بافق، شهری که دوستش دارم » آغاز می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ضمن اعلام برنامه های هفته فرهنگ وهنر بافق افزود: هفته فرهنگ و هنر  از روز 18 مهر مصادف با روز بزرگداشت وحشی بافقی با شعار«بافق شهری که دوستش دارم »  آغاز خواهدشد. به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ارجمند بیان کرد: بزرگداشت وحشی بافقی با حضور چهره های ادبی […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ضمن اعلام برنامه های هفته فرهنگ وهنر بافق افزود: هفته فرهنگ و هنر  از روز 18 مهر مصادف با روز بزرگداشت وحشی بافقی با شعار«بافق شهری که دوستش دارم »  آغاز خواهدشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حسین ارجمند بیان کرد: بزرگداشت وحشی بافقی با حضور چهره های ادبی و فرهنگی کشور به همراه رونمایی از کتاب بررسی افکار و اندیشه های وحشی بافقی نوشته دکتر محمود ابراهیمی و اختتامیه نخستین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی از شاخص ترین برنامه های این هفته خواهد بود.

وی افزود: دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان، برگزاری شب فرهنگ و هنر توسط انجمن شعر و ادب وحشی بافقی،جلسات وحشی خوانی و اجرای نمایش برگرفته از حکایات مثنوی خلدبرین  از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد برگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر را بستر مناسبی برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به روح لطیف هنرمندان، ایجاد فضایی صمیمی در کنار همراهی و همدلی مسوولین و هنرمندان می‌تواند در خلق آثار هنری بیشتر و باکیفیت‌تر اثرگذار باشد.

حسین ارجمند با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا ابراز داشت: در صورتی که شرایط برای اجرای برنامه ها به صورت حضوری مساعد نباشد تمام برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده