رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر : ۱۰۲۵۱
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت روز پزشك

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت روز پزشك

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با سالروز بزرگداشت ابوعلي سينا و روز پزشك فرماندار بافق در پيامي ضمن تقدير از خدمات پزشكان اين روز را گرامي داشت. فرماندار بافق در اين پيام ، اول شهریور ماه را زادروز دانشمند برجسته ايراني شيخ الرئيس بوعلی سینا دانست و گفت : به پاس تألیفات و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با سالروز بزرگداشت ابوعلي سينا و روز پزشك فرماندار بافق در پيامي ضمن تقدير از خدمات پزشكان اين روز را گرامي داشت.
فرماندار بافق در اين پيام ، اول شهریور ماه را زادروز دانشمند برجسته ايراني شيخ الرئيس بوعلی سینا دانست و گفت : به پاس تألیفات و خدمات بوعلي سينا به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، اول شهريور را بنام روز پزشک نام گذاری شده‌است.
سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به ارزش دانش گرانقدر پزشكي و فعاليت حرفه اي طبيب در فرهنگ اسلامي خاطر نشان كرد: خدمات و فعاليتهاي يكي پزشك تا بدان اندازه والا و عظيم است كه از پزشك به عنوان احياگر و ضامن سلامتي انسان ياد كرده است.
وي افزود : هر اندازه موضوع علمی پر اهمیت و هدف آن مقدس تر باشد، آن علم هم از ارزش و اهمیت بیش تری برخوردار خواهد بود، چراكه هدف دانش پزشکی ، تأمین سلامت و تندرستی آدمی است، و اهمیت این موضوع و هدف از دیدگاه اسلام بر کسی پوشیده نیست.
رئيس شوراي سلامت شهرستان بافق در بخشي از پيام خود، متخصصان و كادر پزشكي را بخشی از دولت به خصوص دولت سلامت محور تدبیر و امید دانست و گفت : بهداشت و سلامت در کنار معیشت مردم یکی از اولویت های مهم این دولت است ، كه پزشكان و متخصصان علوم پزشكي يكي از محورهاي مقوله سلامت هستند.
طلايي مقدم در پايان ضمن تبريك اول شهريور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبيب برجسته نامدار ايراني جهان اسلام شيخ الرئيس ابوعلي سينا و روز پزشك، این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش شهرستان بافق تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و ارائه خدمات شایسته در دولت سلامت محور تدبیر و امید را خواستار شد.

IMG_4753

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده