رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
  • کد خبر : ۱۰۲۶۹
  • چاپ خبر : ديدار مدير عامل جمعيت هلال احمر استان يزد با فرماندار بافق

ديدار مدير عامل جمعيت هلال احمر استان يزد با فرماندار بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان يزد ، فرماندار بافق و رييس اداره آموزش و پرورش و رييس جمعيت هلال احمر اين شهرستان پيرامون اجراي طرح هاي آموزشي و عمراني اين نهاد در محل فرمانداري بحث و گفتگو كردند. فرماندار بافق در اين ديدار ضمن عرض […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان يزد ، فرماندار بافق و رييس اداره آموزش و پرورش و رييس جمعيت هلال احمر اين شهرستان پيرامون اجراي طرح هاي آموزشي و عمراني اين نهاد در محل فرمانداري بحث و گفتگو كردند.
فرماندار بافق در اين ديدار ضمن عرض خيرمقدم به مديرعامل جمعیت هلال احمر استان يزد به اقدامات مناسب و موثر جمعیت هلال احمر در شهرستان بافق اشاره كرد و از زحمات وتلاش هاي کارکنان و امدادگران اين نهاد در زمينه امدادرساني و ارائه خدمات مناسب اين نهاد به مردم شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
سيد مهدي طلايي مقدم همچنين در ادامه اين نشست پيرامون تامين مكان مناسب جهت برگزاري دوره هاي آموزشي جمعيت هلال احمر در شهرستان و همچنين اجراي طرح هاي عمراني اين نهاد قول مساعدت و پيگيري داد.

photo_2015-08-25_10-51-35

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده