رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر : ۱۰۲۷۵۴
  • چاپ خبر : بازدید نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت سنگ آهن از  پروژه پایگاه اورژانس 115 مرحوم فرشید باباییان +تصاویر

بازدید نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت سنگ آهن از پروژه پایگاه اورژانس 115 مرحوم فرشید باباییان +تصاویر

نماینده مجلس شوارای اسلامی و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق روز گذشته از نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت سنگ آهن از محل ساخت ساختمان اورژانس جاده ای 115 مرحوم فرشید بابائیان بازدید و مسائل و مشکلات این پروژه را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش آفتاب بافق ؛ محمد رضا صباغیان نماینده […]

نماینده مجلس شوارای اسلامی و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق روز گذشته از نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت سنگ آهن از محل ساخت ساختمان اورژانس جاده ای 115 مرحوم فرشید بابائیان بازدید و مسائل و مشکلات این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آفتاب بافق ؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به همراه ملک زاده رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان عصر روز گذشته  از محل ساخت ساختمان اورژانس جاده ای 115 به نام مرحوم فرشید بابائیان در 35 کیلومتری مسیر بافق – نوق و سیریز بازدید و میزان پیشرفت آن را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید خیّر نیکوکار محسن باباییان، پدر مرحوم ” فرشید باباییان ” که سال گذشته در سانحه تصادف به دیار باقی شتافت،ضمن خیرمقدم و تشکر از حمایتهای نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت سنگ آهن گفت: حمایت و پشتیبانی مسئولین شهر به ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن باعث شتاب و پیشرفت در ساخت این پروژه شده است که شایسته تقدیر و سپاسگزاری می باشد.

وی عمده مشکلات پروژه را نبود زیر ساخت آب و برق در این محدوده عنوان کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری و حمایت نماینده مردم مجلس برق مورد نیاز این پروژه از محل ایستگاه راه آهن تامین شود.

در ادامه سعید ملکزاده رئیس اورژانس 115 شهرستان بافق بیان کرد: این پروژه آخرین پایگاه اورژانس منطقه است که در حال ساخت است و 5 هکتار از زمین منطقه در کانون غیر فرسایشی این محل مدنظر قرار گرفته که با وجود پاسگاه نیروی انتظامی، پایگاه هلال احمر و اورژانس،اولین مجتمع امدادی به صورت پایلوت ایجاد خواهد شد.

وی عمده مشکل این پایگاه را نداشتن آب و برق عنوان کرد که برای آن برق خورشیدی در نظر گرفته شده بود و اظهار کرد: با تجمیع پاسگاه نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس این منبع تامین برق دیگر جوابگو نیست و نیاز به استفاده از برق شهری می باشد.

ملک زاده مسیر مواصلاتی بافق – نوق – رفسنجان و زرند در استان کرمان را بسیار پر خطر دانست و از صباغیان نماینده مردم در مجلس خواست نسبت به دوبانده کردن جاده بافق – نوق پیگیری و اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز ساخت پایگاه اورژانس در این منطقه را ذخیره و باقیات الصالحاتی برای خیّر نیکوکار بابایی دانست و افزود: با شروع ساخت این طرح و تلاش و پشتکار شما یقین داشته باشید زیر ساخت های برق و آب تامین و پاسگاه انتظامی و هلال احمر نیز به آن اضافه می شود و به سرانجام خواهد رسید.

وی یادآور شد: شرکت سنگ آهن آنچه در توان داشته باشد در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی برای تکمیل این پروژه برای یاری رساندن به مردم و خیّرین نیک اندیش انجام خواهد داد.

صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آفتاب گفت: این پروژه یکی از نیازهای اساسی برای مردم و منطقه بود که بحمدالله در حال انجام است و امیدواریم که بزودی در این منطقه پاسگاه نیروی انتظامی، هلال احمر، مسجد بین راهی و مجتمع رفاهی داشته باشیم.

وی پیشرفت پروژه را خوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم با مساعدت فرمانداری و شرکت سنگ آهن به زودی این پروژه احداث و به  بهره برداری برسد.

صباغیان با اشاره به پرخطر بودن مسیر مواصلاتی بافق – رفسنجان و زرند در استان کرمان و ضرورت دوبانده شدن محور بافق-نوق با توجه به سانحه چند روز گذشته در این مسیر که باعث کشته شدن هشت نفر از هموطنان در این جاده شد، گفت: در حال پیگیری برای دریافت کد دوبانده شدن محور بافق – نوق هستیم تا از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر جلوگیری کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: 17 کیلومتر اولیه این مسیر دارای کد می باشد که بصورت کمربندی از بافق به سمت کرمان احداث خواهد شد.

خبر و عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده