رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۱۰۲۷۸۲
  • چاپ خبر : مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن دیدار کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن دیدار کرد

حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه غنی زاده مشاور و فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق صبح امروز با مدیرعامل شرکت سنگ آهن در دفتر وی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از مساعدتهای شرکت سنگ […]

حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه غنی زاده مشاور و فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق صبح امروز با مدیرعامل شرکت سنگ آهن در دفتر وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از مساعدتهای شرکت سنگ آهن در بحث مقابله با کرونا ،گفت: اقدامات شرکت سنگ آهن زبانزد در استان و جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به حمایت های شرکت سنگ آهن از جمعیت هلال احمر به عنوان یک مجموعه عام المنفعه،تاکید کرد:  جذب مشارکت مردمی بسیار الزامی است و مردم همیشه  یاری دهنده این سازمان هستند.

حرازی زاده خطاب به فلاح مبارکه بیان کرد: ره آورد شما در جمعیت هلال احمر شهرستان بسیار موفقیت آمیز بوده است.

سپس فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اشاره به همکاری بسیار خوب شرکت سنگ آهن، گفت: مدیر عامل شرکت سنگ آهن در بحث چمن مصنوعی طی دستور به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن ما را یاری نمودند که درحال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از این دیدار،خود را عضو کوچکی از جمعیت دانست و هر گونه کمک به جمعیت هلال احمر را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی مهم دانست و اظهار داشت: در بحث آموزش پرسنل برای فراگیری کمکهای اولیه از هیچ گونه کمکی به جمعیت هلال احمر دریغ نخواهیم کرد، چراکه براین باوریم نجات جان یک انسان امری حیاتی برای هر فرد است که به وسیله این آموزش ها انجام می گیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده