رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر : ۱۰۲۸۱۰
  • چاپ خبر : پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش آفتاب بافق؛ عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ضمن گرامیداشت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر, رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام, هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه جوانان ، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان تبریک گفت. در این پیام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ضمن گرامیداشت ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر, رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام, هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه جوانان ، ورزشکاران و دانشجویان این شهرستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

 از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد .

اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،اساتید، دانشجویان، مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده