رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر : ۱۰۲۸۹
  • چاپ خبر : ديدار فرماندار و اعضاي شوراي اداري شهرستان با امام جمعه بافق

ديدار فرماندار و اعضاي شوراي اداري شهرستان با امام جمعه بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، به مناسبت آغاز هفته دولت و به مناسبت تجديد بيعت با آرمان هاي شهداي انقلاب به خصوص شهيدان رجايي و باهنر ، فرماندار بافق و اعضاي شوراي اداري با امام جمعه شهرستان ديدار كردند. فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، به مناسبت آغاز هفته دولت و به مناسبت تجديد بيعت با آرمان هاي شهداي انقلاب به خصوص شهيدان رجايي و باهنر ، فرماندار بافق و اعضاي شوراي اداري با امام جمعه شهرستان ديدار كردند.
فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و روز كارمند ، هفته دولت را گراميداشت و به تبيين عملكرد دولت در يك سال گذشته پرداخت.
سيد مهدي طلايي مقدم هفته دولت را فرصتي مناسب براي خدمت رساني به مردم عنوان كرد و گفت : در دولت يازدهم خدمات بسيار شاياني از قبيل اجراي پروژه هاي عمراني مهمي مانند از جمله راهسازي ، بهداشت و درمان ، صنايع جوار معدني و فولادي، كشاورزي ، گاز رساني ، آبرساني و طرح هاي اشتغالزائي در شهرستان بافق انجام گرفته است كه بايد با بيان اقدامات دولت نسبت به آگاه سازي افكار عمومي از خدمات دولت اقدام و زمينه هاي خدمت رساني بهتر به مردم را فراهم نمائيم.
رئيس شوراي اداري شهرستان بافق در پايان اظهار داشت : در ايام هفته دولت پيش از 20 پروژه عمراني ، طرح هاي اشتغالزائي ، خدمات شهري ،ورزش و جوانان، راه و شهرسازي ، كشاورزي ، مخابرات ، طرح هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، بنياد مسكن ، گاز رساني با اعتباري بالغ بر هزار ميليارد ريال با حضور مسئولان استاني و شهرستان در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداري قرار ميگرد.
امام جمعه بافق در اين مراسم ضمن تبريك هفته دولت و ميلاد امام رضا(ع) از خدمات و فعاليتهاي فرماندار ، مسئولان و خدمتگذاران نظام در شهرستان تقدير و تشكر كرد وگفت: دولت يازدهم با تدبيري كه انجام داد توانست افرادي مطلع ، خبره و كارآمد را براي كابينه دولت تشكيل دهد و اين يك نوع ويژگي خاص دولت تدبير و اميد مي باشد.
سيد جواد سليماني با اشاره به فعاليتهاي دولت و دولتمردان در عرصه هاي مختلف بخصوص در حوزه خارجي تصريح كرد : امروزه عزت ايران در سطح جهان به خاطر امنيتي كه در كشور مي باشد.
وي با تاكيد بر شعار سال و الگو پذيري از منويات مقام معظم رهبري گفت : ما وظيفه داريم وحدت ، همدلي و انسجامي كه بين مردم و دولتمردان برقرار است حفظ كنيم كه خود شعار پيروزي و سربلندي است.

IMG_5193

IMG_5197

IMG_5206

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده