رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر : ۱۰۲۹۶۴
  • چاپ خبر : تجهیز بشکان،گزستان و باقرآباد به اینترنت پرسرعت

تجهیز بشکان،گزستان و باقرآباد به اینترنت پرسرعت

  پورامینی بخشدار مرکزی پس از تماس تلفنی با اداره کل ارتباطات استان عنوان داشت: با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تعدادی دیگر از روستاهای بخش مرکزی به تکنولوژی اینترنت پرسرعت تجهیز شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ وی در این خصوص افزود: تجهیزات لازم برای […]

 

پورامینی بخشدار مرکزی پس از تماس تلفنی با اداره کل ارتباطات استان عنوان داشت: با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تعدادی دیگر از روستاهای بخش مرکزی به تکنولوژی اینترنت پرسرعت تجهیز شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ وی در این خصوص افزود: تجهیزات لازم برای اینترنت 4G در روستای بشکان نصب و دوره تست و اسمبل را می گذراند. گزستان نیز توسط شرکت ((های وب)) تجهیز شده است که با گشایش رومینگ همراه اول و ایرانسل بهره برداران این اپراتورها از اینترنت 4G بهره مند خواهند شد.

همچنین روستای گردشگری باقرآباد با تعاملی که با شرکت مخابرات استان صورت گرفت تا زمان تجهیز 4G از اینترنت پرسرعت بهره مند شد.

پورامینی افزود: برای روستاهای قطرم، باجگان و شادکام نیز پیمانکار تعیین و ابلاغ صورت گرفته است و پس از تأمین تجهیزات عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.

برخی از نقاط روستاهای حریم شهر نیز که با ضعف آنتن دهی یا اینترنت پرسرعت مواجه است با نصب آنتن در راه آهن بافق در روزهای آینده تقویت خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده