رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : ۱۰۲۹۶۷
  • چاپ خبر : تقدیر رئیس کمیته امداد بافق از خدمات ارزنده مدیرعامل باشگاه آهن برای دانش آموزان نیازمند و ایتام

تقدیر رئیس کمیته امداد بافق از خدمات ارزنده مدیرعامل باشگاه آهن برای دانش آموزان نیازمند و ایتام

  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی آهن شرکت سنگ آهن دیدار و از خدمات ارزنده وی برای دانش آموزان نیازمند و ایتام تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ طلایی مبارکه در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و […]

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی آهن شرکت سنگ آهن دیدار و از خدمات ارزنده وی برای دانش آموزان نیازمند و ایتام تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ طلایی مبارکه در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش با اشاره به شناخت و سالها دوستی با محمد رضا کاظمی گفت: خوشحالم که توانستم سالها پیش قبل از اسارت وی در دو مقطع مسابقات فوتبال صنعت فولاد کشور و مسابقات انتخابی شهرستان بافق جهت مسابقات استانی با ایشان همراه باشم.

وی افزود: بعد از اسارت با توجه به آشنایی و تعاملی که وجود داشت با هماهنگی یکدیگر توانستیم خدمات ارزنده ای برای دانش آموزان نیازمند و ایتام انجام دهیم.

طلایی با بیان اینکه هر ساله تعدادی دانش آموز ایتام و مستمند به باشگاه فرهنگی ورزشی آهن در رشته های مختلف به ویژه فوتبال،شطرنج و شنا معرفی می شوند،اظهار کرد: کاظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه علاوه بر خدمات نقدی و کالایی حتی هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان را تقبل کردند.

وی دیگر اقدامات کاظمی را خدمات ارزنده برای توسعه ورزش شهرستان عنوان کرد و گفت: ورزشکاران شهرستان توانستند در تمام رشته های ورزشی در کشور با جدیدت و همت وی مقام کسب کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق تصریح کرد: همه ورزشکاران بافق کاظمی را به نجابت،سخت کوشی،جدیت و پاکدستی می شناسند و از مدیران موفق شهرستان است.

سپس مدیرعامل باشگاه فرهنگ ورزشی آهن ضمن خیر مقدم، هر اقدامی در زمینه ورزش را وظیفه خود دانست و گفت: هر اقدام و مساعدتی با حمایت های فلاح مبارکه و تلاش مجموعه باشگاه آهن و همراهی هیئت مدیره انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده است اما اولین اقدام ورزشی در سال جاری حضور تیم هندبال سنگ آهن بافق در لیگ برتر بوده است که در اولین دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان توانست پیروز این تیم مدعی باشد و باعث افتخار است.

 

خبر: ن.رادمنش

 

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده