رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر : ۱۰۲۹۷۶
  • چاپ خبر : تقدیر مدیر HSE از بانوان واحد بهداری آهنشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی

تقدیر مدیر HSE از بانوان واحد بهداری آهنشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی

به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی ( 24 الی 30 مهرماه ) غلامرضا پور مدیر HSE به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی و تقی زاده مسئول مرکز اطلاع رسانی با حضور در بهداری آهنشهر از خدمات ارزنده بانوان این واحد با اهدای شاخه گل تجلیل کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ غلامرضاپور با اشاره به […]

به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی ( 24 الی 30 مهرماه ) غلامرضا پور مدیر HSE به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی و تقی زاده مسئول مرکز اطلاع رسانی با حضور در بهداری آهنشهر از خدمات ارزنده بانوان این واحد با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ غلامرضاپور با اشاره به نامگذاری هفته سلامت بانوان ایرانی از 24 تا 30 مهرماه گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و اقداماتی که در این زمینه برای مقابله با آن انجام می گیرد، شما بانوان به عنوان پزشک،پرستار، طب کار،پرسنل خدمات،امور اداری یا هر مسئولیتی در واحد های بهداشتی، در خط مقدم این بیماری قرار دارید و همه به نوعی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و پرسنل شرکت با این بیماری در ارتباط هستید.

وی هر اقدامی در جهت تکریم و تقدیر از حافظان سلامت برای جبران زحمات بی شمار آنان را ناکافی دانست و افزود:  طی صحبت با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مبنی بر تجلیل از بانوان در هفته سلامت بانوان ایرانی این برنامه برگزار شد و امیدواریم در ادامه راه نیز در صحت و سلامتی کامل به فعالیت خود ادامه دهید.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن نیز ضمن خداقوت و ابلاغ سلام مدیر عامل شرکت بیان کرد: همه ما قدردان زحمات شما حافظان سلامت به ویژه بانوان این عرصه هستیم.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده