رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
  • کد خبر : ۱۰۲۹۹۹
  • چاپ خبر : آئین تکریم و معارفه مديران انرژی و سيالات و خريد شركت سنگ آهن مركزی ایران – بافق

آئین تکریم و معارفه مديران انرژی و سيالات و خريد شركت سنگ آهن مركزی ایران – بافق

  در پی بازنشستگی زينلی ، محمود شکوهی به عنوان مدیر خرید شرکت سنگ آهن انتخاب و مسعود اسلامی سكاندار مديريت انرژی و سیالات شرکت شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آئین تکریم و معارفه سرپرست انرژی و سیالات شرکت سنگ آهن،صبح امروز با حضور  حیدری پور معاون فنی، مدیران و سرپرستان آن مجموعه برگزار شد […]

 

در پی بازنشستگی زينلی ، محمود شکوهی به عنوان مدیر خرید شرکت سنگ آهن انتخاب و مسعود اسلامی سكاندار مديريت انرژی و سیالات شرکت شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آئین تکریم و معارفه سرپرست انرژی و سیالات شرکت سنگ آهن،صبح امروز با حضور  حیدری پور معاون فنی، مدیران و سرپرستان آن مجموعه برگزار شد .

در پی بازنشستگی زینلی مدیر خرید شرکت محمود شکوهی به عنوان مدیر جدیدخرید انتصاب و مسعود اسلامی به جای وی  سرپرست انرژی و سیالات شد.

حیدری پور در این مراسم با اشاره به فعالیت های محمود شکوهی در بخش های مختلف شرکت و خدمات ارزنده وی در بخش انرژی گفت: در بحث کمیته انرژی جلسات منظم و با جدیت وی برگزار می شد و بسیاری از مصوبات آن انجام یا در حال اجرا است و برخی نیز در دستور کار قرار دارد که در آینده اجرا می شود.

وی با بیان رضایت نیروهای واحد انرژی از عملکرد شکوهی،اظهار کرد: وی با نیروهای خود همراه بود و این نکته مثبتی است که همه مدیران واحد ها باید در خود تقویت کنند.

حیدری انتخاب شکوهی به عنوان مدیر خرید شرکت را بسیار درست و شایسته دانست و عنوان کرد: اکثر خرید های بخش بازرگانی مجموعه فنی برای تامین قطعات است و باید فردی که شناخت در این زمینه دارد روی کار مي امد و شکوهی با  توانمندی و پشتکاری که دارد می تواند در دیگر ابعاد اطلاعات لازم را کسب کند و هر کجا نیاز به تقویت باشد این کار را انجام خواهد داد.

معاون فنی شرکت از زحمات شکوهی تشکر کرد و  امیدوار شد وی در جایگاه جدید خود همانند همیشه در راستای اهداف شرکت قدم بردارد.

وی پیرامون انتصاب اسلامی مدیر جدید انرژی و سیالات،به بیان عملکرد وی در پروژه هاي انتقال آب از يزد به بافق و گازرساني به صنايع داخلي شركت سنگ آهن پرداخت و از نیروهای مجموعه خواست همکاری لازم را با وی جهت نيل به اهداف شركت داشته باشند.

سپس شکوهی با اشاره به حضور خود در واحد فنی از سال 79 ، هر گونه موفقیت خود را حاصل تلاش مدیران و نیروهای این مجموعه دانست و گفت: خوشحالم که فردی جوان متخصص،خوش فکر و باانگیزه امروز در رأس واحد انرژی قرار گرفته است و مطمئنم می تواند کار را به سرانجام رساند.

وی در ادامه به بیان گزارش عملکرد واحد انرژی پرداخت و خاطر نشان کرد: واحد انرژی توانست رتبه اول را در جهت دسترسی به اهداف کسب کند، در بحث دسترسی به اهداف ایمنی نیز واحد انتقال رتبه اول را بدست آورد.

در ادامه اسلامی توضیحاتی درباره حوزه انرژی داد و حجم کار در این واحد را بسیار گسترده دانست و بیان کرد: اگر همکاری نیروهای این واحد نباشد رسیدن به اهداف امکان پذیر نیست و امیدواریم واحد انرژی به جایگاه واقعی خود در شرکت دست یابد.

وی در بحث فرهنگ سازی انرژی تاکید کرد:  باید به نحوی عمل گردد تا تک تک نیروهای شرکت با احساس مسئوليت مضاعف به دنبال ارائه ایده و رفع مشکلات باشند.

اسلامی اتخاذ استراتژی مناسب جهت تامين آب ، برق و گاز طرح های توسعه شركت را از اولويتهای شركت دانست و گام نهادن به سوی انرژی های پاک و پياده سازی استاندارد مديريت انرژی  ISO 50001 را طرح های خود برشمرد.

سرپرست جدید انرژی شرکت در پایان از حسن اعتماد مدیرعامل و حیدری تشکر و قدردانی کرد.

 

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده