رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
  • کد خبر : ۱۰۳
  • چاپ خبر : آغاز دوره آموزشي ويژه ماموران سرشماري کشاورزي در بافق

آغاز دوره آموزشي ويژه ماموران سرشماري کشاورزي در بافق

به گزارش  آفتاب بافق به نقل از روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز با حضور معاون و مشاور فرماندار بافق دوره آموزش ويژه ماموران سرشماري در مرکز فني و حرفه اي اين شهرستان آغاز شد. “محمد علي طالعي” ، معاون فرماندار بافق در اين آيين بر ضرورت اخذ و ارائه اطلاعات درست کشاورزان در […]

به گزارش  آفتاب بافق به نقل از روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز با حضور معاون و مشاور فرماندار بافق دوره آموزش ويژه ماموران سرشماري در مرکز فني و حرفه اي اين شهرستان آغاز شد.

“محمد علي طالعي” ، معاون فرماندار بافق در اين آيين بر ضرورت اخذ و ارائه اطلاعات درست کشاورزان در طرح سرشماری عمومی کشاورزی تاکيد کرد و گفت: دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح در تمام بخش ها بخصوص در حوزه کشاورزي از ملزومات مهم و زیربنایی برای برنامه ریزی دقيق مي باشد.

معاون فنی و آموزشی سرشماری شهرستان بافق با اشاره به شروع کلاسهاي آموزشي ماموران سرشماري کشاورزي خاطرنشان کرد: مرحله سوم آموزش ویژه ماموران آمارگیر در شهرستان بافق از 24 شهریور تا 31 شهریور برگزار می‌شود در این مرحله 7 نفر به عنوان مامور آمارگیر آموزش خواهند دید.

“علي اکبر سپندارنيا ” تصریح کرد: با توجه به این‌که سرشماری عمومی کشاورزی 1393 نخستین سرشماری است که با ابزار الکترونیکی (تبلت) انجام خواهد شد، در مرحله آموزشی تبلت در اختیار آموزش گیرندگان قرار می‌گیرد و از وسایل کمک آموزشی از جمله پخش فیلم آموزشی، رایانه متصل به اینترنت استفاده می‌شود.

وي تصريح کرد: سر شماری عمومی کشاورزی در بافق همزمان با سراسر کشور از 5 مهر ماه تا 18 آبان ماه در اين شهرستان اجرا می‌شود.

IMG_2386 IMG_2389 IMG_2390

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده