رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر : ۱۰۳۰۱۹
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد رضا خوش خوش آبادی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد رضا خوش خوش آبادی

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در […]

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید محمد رضا خوش خوش آبادی جوانمرد 17 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمد رضا خوش خوش آبادی فرزند حسین ، سال 1351 در روستای احمد آباد از توابع شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع هنرستان شد. در دوران انقلاب به همراه خانواده در تظاهرات حضور داشت.

وی جهت هوشیاری و آگاه سازی مردم نسبت حکومت استبدادی قعالیت می نمود. شهید خوش خوش آبادی همیشه جهت ادای فریضه الهی به مسجد می رفت و نماز خود را بصورت جماعت می خواند. وی به مطالعه و تحقیق در مورد کتاب های مذهبی می پرداخت.

عشق به امام و ولایت سبب شد با صدور فرمان امام خمینی با عشق فراوان رهسپار جبهه های نبرد شود و سرانجام در تاریخ 1368/03/25 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده