رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر : ۱۰۳۰۳۱
  • چاپ خبر : تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از رئیس اداره ورزش و جوانان

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از رئیس اداره ورزش و جوانان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق صبح امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان  با سمیه ایزدیان رئیس اداره و کارکنان آن دیدار و گفتگو نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از فعالیت های اداره ورزش و جوانان در […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق صبح امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان  با سمیه ایزدیان رئیس اداره و کارکنان آن دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از فعالیت های اداره ورزش و جوانان در پیشبرد اهداف ورزش و تربیت بدنی تقدیر کرد.

نصیری با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ ورزش خود یکی از مهمترین و از مصادیق امر به معروف است تصریح کرد: خرسندیم که اعلام کنیم امروز بافق توانسته در گسترش و نهادینه سازی فرهنگ ورزش گامهای موثری بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق از آمادگی بیش از پیش مجموعه تحت امر خود برای همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان خبر داد.

در ادامه ایزدیان ضمن قدردانی از توجه مسوولین شهرستان به امر ورزش و جوانان عنوان کرد:برگزاری برنامه های ورزشی با تعاملات بسیار  خوب ادارات و ارگانها صورت می گیرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به کاهش فعالیت های ورزشی به واسطه انتشار ویروس کرونا خاطر نشان کرد:سعی کرده ایم در این مدت به تامین زیرساخت های ورزشی توجه بیشتری شود.

منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بافق

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده