رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر : ۱۰۳۱۳
  • چاپ خبر : فاز دوم گازرساني به منازل شهرستان بافق به بهره برداري رسيد

فاز دوم گازرساني به منازل شهرستان بافق به بهره برداري رسيد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز همزمان با چهارمين روز از هفته دولت و با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار يزد ، فرماندار بافق ، مدير عامل شركت گاز استان و جمعي از مسئولان استان و شهرستان پروژه فاز دوم گاز رساني به منازل شهرستان بافق در منزل پدر شهيد ابراهيم توكلي به […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز همزمان با چهارمين روز از هفته دولت و با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار يزد ، فرماندار بافق ، مدير عامل شركت گاز استان و جمعي از مسئولان استان و شهرستان پروژه فاز دوم گاز رساني به منازل شهرستان بافق در منزل پدر شهيد ابراهيم توكلي به بهره برداري رسيد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ضمن تقدير از ميزباني خانواده شهيد توكلي گفت: به بركت خون شهدا و دعاي خير خانواده معظم شهدا شاهد پيشرفت و موفقيت مسئولان و جامعه در كشور هستيم.
محمد علي طالبي با اشاره به شعار هفته دولت مبني بر “دولت تدبير و اميد ، دولت همدل مردم” خاطر نشان كرد : همدلي و هم افزايي مسئولان استان و شهرستان بافق باعث شد آرزوي ديرينه مردم بافق در خصوص برخورداري از نعمت گاز در دولت تدبير و اميد تحقق يابد.
مدير عامل شركت گاز استان يزد در خصوص اين پروژه گفت : این فاز شامل 89کیلومتر شبکه توزیع و 6کیلومتر شبکه تغذیه است كه با راه اندازی این فاز در مجموع بیش از 2هزار و 300علمک گاز شهری در بافق نصب شده است .
منوچهر فلاح افزود : برای اجرای فاز دوم گاز شهری بافق بیش از 10میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .
فرماندار بافق نيز در ادامه با تشكر از خدمات شركت گاز استان و شهرستان گفت : اميدواريم با فعاليتها و پيشرفت خوب پيمانكاران گاز رساني امسال بيش از 70 درصد خانوارهاي شهرستان از نعمت گاز شهري بهره مند شوند.

IMG_5431

IMG_5446

IMG_5456

IMG_5472

IMG_5489

IMG_5490

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده