رفتن به بالا
  • شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر : ۱۰۳۳۵
  • چاپ خبر : فرماندار بافق عملكرد يكساله دولت در اين شهرستان را تشريح كرد

فرماندار بافق عملكرد يكساله دولت در اين شهرستان را تشريح كرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق در نماز جمعه این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت و همچنين ولادت امام رضا (ع) و دهه كرامت به بيان خدمات دولت تدبير و اميد و موفقيت هاي دولت در بخش سياست هاي داخلي و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق در نماز جمعه این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت و همچنين ولادت امام رضا (ع) و دهه كرامت به بيان خدمات دولت تدبير و اميد و موفقيت هاي دولت در بخش سياست هاي داخلي و خارجي پرداخت.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به نتيجه بخش بودن سياست خارجي كه ما حصل مذاكرات هسته اي بود اعلام كرد:دولت براي آينده كشور برنامه داشته و دارد و در صورتي كه مذاكرات به نتيجه نمي رسيد برنامه دولت مشخص و آْماده بود و حال كه مذاكرات به نتيجه رسيده نيز دولت از قبل برنامه هاي خود را آماده كرده است.

وي در ادامه افزود:در اين ميان نقش مقام معظم رهبري به ويژه در نامگذاري سال به نام همدلي و همزباني دولت و ملت نيز نقش اساسي و سازنده داشت و در طول مذاكرات هماهنگي كامل با ايشان صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بافق در ادامه در خصوص مسائل داخلي نيز با اشاره ديدار هيئت دولت با رهبر معظم انقلاب و گزارش رياست محترم جمهور بيان داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب دولت توانسته در برقراري آرامش در فضاي اجتماعي و اقتصادي كشور موفق عمل كند.

طلايي مقدم همچنين خروج كشور از نرخ رشد اقتصادي منفي و رسيدن به رشد اقتصادي مثبت 3 در سال 93 از جمله اقدامات مهم دولت برشمرد.

وي در ادامه عملكرد دولت در شهرستان بافق را به دو بخش عمراني و سرمايه گذاري تقسيم نمود و گفت: پيگيري تكميل و اتمام  بزرگراه يزد – بافق و عمليات گازرساني، شروع عمليات احداث بيمارستان 96 تختخوابي، رسيدگي به روستاها ، پروژه هاي شهري از جمله اقدامات دولت در زمينه عمراني شهرستان مي باشد.

گفتني است فرماندار بافق برخي از پروژه هاي در دست انجام دولت در شهرستان بافق  را به شرح ذيل بيان نمود،

در بخش عمراني شهرستان بافق:

در بخش راه و جاده :راههاي توسعه اي، در شهرستان از جمله بزرگراه بافق يزد ،جاده نوق ، جاده زرند و جاده ساغند – خرانق كه مي تواند در آينده نقش اساسي در توسعه شهرستان داشته باشد و دولت در برنامه دارد كه تا پايان سال جاري بزرگراه بافق – يزد تكميل نمايد كه اخيرا پيمانكاران روكش آسفات محور فعلي و آسفالت محور جديد نيز مشخص شده اند.

گاز رساني: فاز دوم گازرساني كه با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار يزد افتتاح شد و فاز سوم نيز تاكنون 30 درصد پيشرفت داشته است و تا پايان سال جاري 75 درصد از مردم شهر بافق انشعاب گاز دريافت خواهند كرد و در بخش روستاهاي بخش مركزي  از جمله دهستان سبزدشت با هماهنگي هاي صورت گرفته با شركت گاز استان كرمان و يزد اين روستاها از استان كرمان گازرساني خواهد شد.

پروژه پلي كلينيك بافق نيز از جمله طرح هاي در دست انجام شهرستان است كه تاكنون با پيشرفت مناسبي كه اين طرح داشته توانسته حدود 7 ماه از برنامه زمانبندي جلوتر باشد و ان شا الله در دهه فجر امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

در بخش هاي سرمايه گذاري در شهرستان بافق:

در صنايع جوار معدني شهرستان بخش نرم افزاري چرخه فولاد تكميل است و كار احداث فولاد يك ميليون تني و گندله 5 ميليون تن و خط كنسانتره سنگ آهن بافق شروع شده است.

كارخانه نورد ميلگرد مجتمع فولاد بافق(فولاد ابويي) 98درصد پيشرفت فيزيكي داشته است كه با حل شدن مشكل پروانه 5 ميليون تن گندله روند احداث كارخانه گندله و فولاد اين مجتمع نيز تسريع خواهد شد.

سيد مهدي طلايي مقدم در پايان با اشاره به ديگر طرح هاي اجرايي دولت در شهرستان و همچنين ظرفيت ها و پتانسيل موجود در شهرستان تاكيد كرد: شهرستان بافق ظرفيت هاي ديگر و مهمي از قبيل صنايع جوار ريلي، صنايع گردشگري، كشاورزي به ويژه پرورش ماهي تيلاپيا ، پسته  و خرما دارد كه بايد به آن توجه ويژه شود.

 

IMG_5794

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده