رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
  • کد خبر : ۱۰۳۵۰
  • چاپ خبر : گراميداشت ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر در بافق + تصاوير

گراميداشت ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر در بافق + تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق، همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر مراسم يادبودي با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولايي بافق در حسينيه آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) اين شهرستان برگزار شد . روحانيون در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي بويژه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق، همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر مراسم يادبودي با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولايي بافق در حسينيه آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) اين شهرستان برگزار شد .
روحانيون در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي بويژه شهيدان دولت از شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگوی تمام دولت‌مردان در نظام جمهوري اسلامی ياد كردند و اظهارداشتند: مدیران نهادها و سازمان ها باید شاخص های این دو شهید فرهنگ ساز در جامعه را سرلوحه کارهای مدیریتی خود قرار دهند.
سخنرانان راز ماندگاری و جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت صادقانه به مردم و ولایت پذیری عنوان کردند و در ادامه به ابعاد مختلف زندگاني شهيدان رجايي و باهنر پرداختند.
گفتني است مداحي و ذكر توسل از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

DO3P0972

IMG_5957

IMG_5965

IMG_5977

DO3P1004

DO3P0981

IMG_5971

DO3P0987

DO3P0974

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده