رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
  • کد خبر : ۱۰۳۶۲
  • چاپ خبر : توسعه همه جانبه بافق در گرو توجه ويژه به مسائل زيست محيطي

توسعه همه جانبه بافق در گرو توجه ويژه به مسائل زيست محيطي

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق همزمان با هفته دولت در نماز جمعه اين هفته بافق به ارائه گزارش عملكرد دولت در يكسال گذشته در اين شهرستان پرداخت. سيد مهدي طلايي مقدم در بخشي از سخنان خود به مسائل سرمايه گذاري در بخش هاي جوار معدني، ايجاد صنايع مختلف و چالش هاي زيست […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق همزمان با هفته دولت در نماز جمعه اين هفته بافق به ارائه گزارش عملكرد دولت در يكسال گذشته در اين شهرستان پرداخت.
سيد مهدي طلايي مقدم در بخشي از سخنان خود به مسائل سرمايه گذاري در بخش هاي جوار معدني، ايجاد صنايع مختلف و چالش هاي زيست محيطي پيش رو پرداخت و اظهارداشت:با توجه به روند سرمايه گذاري در بافق به ويژه در بخش هاي صنعتي و جوار معدني ضرورت دارد از هم اكنون به نحوي برنامه ريزي شود تا در سالهاي آينده با مشكلات زيست محيطي و فرهنگي مواجه نشويم.
وي در ادامه افزود: نگاه به تجارب ساير نقاط و مشكلاتي كه با آن مواجه هستند و درس گرفتن از آنها از برنامه هاي اصلي ما در شهرستان است و ان شاالله به نحوي نظارت و برنامه ريزي صورت خواهد گرفت تا در آينده با مشكلات زيست محيطي و فرهنگي كمتري مواجه شويم.

IMG_5794

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده