رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
  • کد خبر : ۱۰۳۷۸۷
  • چاپ خبر : اقدامات باشگاه آهن برای تیم های هندبال لیگ برتر بانوان و فوتبال لیگ دسته سوم آقایان جهت پیشگیری و مقابله با کرونا

اقدامات باشگاه آهن برای تیم های هندبال لیگ برتر بانوان و فوتبال لیگ دسته سوم آقایان جهت پیشگیری و مقابله با کرونا

مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی سنگ آهن بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی به بیان مجموعه اقدامات انجام گرفته برای تیم های هند بال لیگ برتر بانوان و فوتبال لیگ دسته سوم آقایان به جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و رعایت دقیق دستور العمل ها و پروتکل ها ی بهداشتی […]

مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی سنگ آهن بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی به بیان مجموعه اقدامات انجام گرفته برای تیم های هند بال لیگ برتر بانوان و فوتبال لیگ دسته سوم آقایان به جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و رعایت دقیق دستور العمل ها و پروتکل ها ی بهداشتی پرداخت.

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا کاظمی با بیان اینکه شناسایی راه های انتقال بیماری نقش مهمی در کنترل آن دارد،افزود: به عنوان یک اصل مهم ویروس های تنفسی به طور عمده از طریق ریز قطرات، سرفه،عطسه یا لمس اشیاء آلوده منتقل می شوند و بر این اساس باشگاه سنگ آهن اقداماتی را برای پیشگیری از انتقال این ویروس انجام داده که به شرح ذیل می باشد:

1. نظافت و گند زدایی محل تمرین،رختکن ها و سرویس های بهداشتی به صورت روزانه

2. تب سنجی و تست اکسیژن خون از تمام ارکان تیم قبل از شروع تمرینات

3. دسترسی به مواد ضد عفونی کننده دست ها در محل تمرینات و رختکن ها به تعداد مناسب.

4. گندزدایی تمام سطوح دارای تماس مشترک(دستگیره درب ، صندلی ها و…)

5. گندزدایی روزانه توپ ها ، مخروط ها ، کرنر، آدمک و …  .

6. استفاده از مواد غذایی بسته بندی شده به صورت انفرادی و اختصاصی در زمان تغذیه  بین و بعد از تمرین .

7. استفاده کلیه کادر و بازیکنان از قمقمه شخصی برای نوشیدن مایعات

8. انجام تست PCR در زمان تمرینات و مسابقات مرتبط.

9. رعایت کلیه نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شستشوی دستها، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و گند زدایی سطوح مطابق  با دستور العمل های مربوطه.

10. گندزدایی تجهیزات بدنسازی و دیگر وسایل قبل و بعد از هر بار استفاده

11.جهت سلامت محیط و کار مرتبط هتل ها و محل سرو غذا در طول اقامت بازیکنان و کادر فنی و سایر افراد با حساسیت پیگیری و دنبال می شود .

12. برگزاری تمرینات و مسابقات با هماهنگی حضور بازرسان بهداشت شرکت در محل.

13. هماهنگی با مسئول بهداشت شرکت و انتخاب یک نفر ناظر بر حسن اجرای کلیه امور بهداشتی تیم و در اختیار قرار دادن تمام اطلاعات در خصوص زمان و مکان تمرینات و مسابقات.

مدیر عامل باشگاه در ادامه عنوان کرد: تابحال 6مورد تست PCRاز بازیکنان گرفته شده که درمورد بازیکنان تیم هندبال 4 مورد در بافق و 2 مورد در تهران صورت گرفته و بازیکنان تیم فوتبال ۱ مورد تست PCRگرفته شده است.

کاظمی افزود: با توجه به حساسیت موضوع اقداماتی نظیر تحویل هتل های درجه 1 در شهرستنانهای محل بازی مورد نظر و توجه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: جهت رفاه حال بازیکنان و رعایت اصول بهداشتی تمامی کادر تیم با پرواز جابجا می شوند.

مدیرعامل باشگاه آهن  در پایان از زحمات و حمایت های بی دریغ مدیر عامل شرکت ، اعضای هیئت مدیره باشگاه ،کلیه معاونین،مدیر روابط عمومی ، HSE و کلیه پرسنل باشگاه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده