رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : ۱۰۳۹۱۸
  • چاپ خبر : آغاز دومین مرحله مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن در بافق +تصاویر

آغاز دومین مرحله مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن در بافق +تصاویر

دومین دوره از مسابقات بزرگ تلفنی حفظ قرآن صبح امروز با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مدت 2 روز آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد رایگان مسئول قرآنی مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با بیان اینکه دومین مرحله مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن […]

دومین دوره از مسابقات بزرگ تلفنی حفظ قرآن صبح امروز با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مدت 2 روز آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد رایگان مسئول قرآنی مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با بیان اینکه دومین مرحله مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن  با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و شرکت سنگ آهن مرکزی از امروز 6 آذرماه به مدت دو روز با حضور 11 نفر از اساتید و داوران مجرب آغاز شده است،افزود: حدود 500 نفر در این دوره و گروه های سنی زیر 5 سال،پیش دبستانی،اول تا سوم دبستان،چهارم تا ششم دبستان،متوسطه اول،متوسطه دوم،دانشجویی،طلاب و بزرگسالان و حفظ ویژه شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را استعداد یابی،تشویق و ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن و سوق دادن آن به تشکیل کلاس های مجازی حفظ قرآن عنوان کرد و گفت: پس از داوری نفرات برتر انتخاب و هدایایی به آنان اهدا خواهد شد.

تشکر از هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)،مدیر عامل و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی،مربیان و اساتید که در برگزاری این مسابقه ما را همراهی کردند.

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی،هیئت امنا و مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)،مربیان و اساتید به ویژه شرکت کنندگان مسابقه که کمک در شناسایی استعدادهای قرآنی شهرستان نمودند،تشکر و قدردانی کرد .

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده