رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر : ۱۰۳۹۲۰
  • چاپ خبر : راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین بزودی در شهرستان بافق

راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین بزودی در شهرستان بافق

فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی بافق ضمن اشاره به اهمیت نظارت های بهداشتی بعنوان فاکتور مهم در حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان، از راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین در شهرستان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری راه‌اندازی نرم‌ افزار آنلاین بازرسی بهداشتی را اقدامی موثر در اجرایی شدن […]

فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی بافق ضمن اشاره به اهمیت نظارت های بهداشتی بعنوان فاکتور مهم در حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان، از راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین در شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری راه‌اندازی نرم‌ افزار آنلاین بازرسی بهداشتی را اقدامی موثر در اجرایی شدن دولت الکترونیک دانست و تصریح کرد: این طرح در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک در کلیه شهرستانهای استان یزد اجرا خواهد شد.

سالاری صرفه‌جویی در زمان، مدیریت بهتر نظارتها، تسریع در ارجاع صورتجلسات متخلفین به دستگاه قضایی و حذف کاغذ را از مزیتهای اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: با توجه به قابلیت نصب این  نرم افزار بر روی موبایل یا تبلت، امکان گزارش گیری در همه مکان ها و زمان ها و نیز امکان اعلام برنامه کاری جامع به بازرسان با استفاده از بارکد خوان و GPS وجود دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: ثبت نظارتهای بهداشتی دامپزشکی شامل عکس، نمایش بازرسیهای اخیر و ارسال آفلاین در صورت عدم دسترسی به اینترنت از جمله قابلیتهای دیگر این برنامه است. برنامه اطلاعات را در درون خود ذخیره میکند و در اولین فرصت اتصال به اینترنت با وجود بروز رسانی، اطلاعات بازرسی را به سمت مرکز ارسال میکند و بعد از دریافت کدرهگیری تایید آن را به بازرس نشان میدهد.

 فرزانه سالاری در پایان در زمینه نحوه اجرای این سامانه کارآمد گفت: این طرح با نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه بازرسین انجام می گردد و هر بازرس دارای نام کاربری و رمز عبوری است. کلیه مراکز عرضه فراورده های خام دامی( مرغ و ماهی فروشی ها، قصابی ها، مراکز عرضه شیر خام و فراورده آن، رستورانها و کشتارگاه در شهرستان) در این نرم افزار شناسنامه دار میشوند و اطلاعات آن ها از جمله سوابق اخطار، پلمپ و بطور کلی صورتجلسه مربوط به ۱۰ بازدید اخیر از آن واحد، قابل مشاهده است.

منبع: روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده