رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۱۰۳۹۳۱
  • چاپ خبر : بازدید فرماندار بافق از پروژه مجتمع فرهنگی و آموزشی مرحوم شایقی

بازدید فرماندار بافق از پروژه مجتمع فرهنگی و آموزشی مرحوم شایقی

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: انتظار داریم پیمانکار در دو جبهه سازه و معماری کار را با هم به پیش ببرد تا این مجتمع هرچه سریعتر به بهره برداری برسد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه معاون سیاسی فرمانداری، مدیر و معاون آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در محل […]

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: انتظار داریم پیمانکار در دو جبهه سازه و معماری کار را با هم به پیش ببرد تا این مجتمع هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه معاون سیاسی فرمانداری، مدیر و معاون آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در محل احداث پروژه مجتمع آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان(مرحوم شایقی) از نزدیک در جریان روند احداث این مجتمع قرار گرفت.

سیدمهدی طلائی مقدم در حاشیه این بازدید گفت: انتظار داریم پیمانکار در دو جبهه سازه و معماری کار را با هم به پیش ببرد تا این مجتمع هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه هیچگونه مشکل مالی ندارد که ازین بابت از خیر محترم تشکر و قدردانی میکنم اما می بایست پیگیری کنند تا پیمانکار با سرعت بیشتری به اجرای کار ادامه دهد.

فرماندار بافق در پایان با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های دولتی در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه پروژه های خیری عنوان داشت: سازمان نوسازی مدارس استان را جهت تسریع در تحویل نقشه های معماری این مجتمع پیگیری لازم را انجام دهد و باید به گونه ای عمل شود که کار این گونه پروژه ها در دستگاه دولتی معطل نشود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده