رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
  • کد خبر : ۱۰۴۴۹
  • چاپ خبر : رييس جديد اداره پست بافق معرفي شد

رييس جديد اداره پست بافق معرفي شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني با حضور مديركل پست استان يزد، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان رييس جديد اداره پست شهرستان بافق معرفي و منصوب شد. در ابتداي اين نشست مديركل پست استان يزد با اشاره به جايگاه شركت پست يزد در كشور اظهار داشت: شركت پست استان يزد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني با حضور مديركل پست استان يزد، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان رييس جديد اداره پست شهرستان بافق معرفي و منصوب شد.

در ابتداي اين نشست مديركل پست استان يزد با اشاره به جايگاه شركت پست يزد در كشور اظهار داشت: شركت پست استان يزد به همت نيروهاي كه در اين ارگان مشغول به فعاليت هستند و با تغيير سياست كاري و بكارگيري تدبير در امور توانسته است از رتبه 35 كشور از لحاظ عملكرد كيفي به رتبه 4 كشور ارتقا يابد.

مسعود دهقان در ادامه يكي از مهمترين فاكتور هاي توسعه يافتگي جوامع را افزايش سرانه در ارسال مرسولات از طريق پست عنوان كرد و افزود: خوشبختانه با افزايش كيفيت ارائه خدمات به مردم استان وافزايش سرانه ارسال مرسولات پستي در مدت زمان كوتاه اين شركت توانسته به عنوان يك شركت برتر و الگو به ساير نقاط كشور معرفي شود.

فرماندار بافق نيز در اين نشست با بیان نقش و جايگاه پست در تسهيل امور مردم  در جامعه اظهارداشت: اجرای طرح های مختلف شرکت پست در جابجایی مرسوله های پستی، مي تواند نقش مهمی در کاهش سفرهای دورن شهری و برون شهری داشته باشد كه اين مهم باعث كاهش هزينه ها و مشكلات افراد جامعه مي شود.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه افزود: خوشبختانه پست توانسته در چند سال اخير خدمات مناسبي به مردم ارائه كند كه بايد با اطلاع رساني دقيق مردم را با اين خدمات آشنا نمود.

وي در پايان ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي رييس قبلي براي رييس جديد اين اداره آرزوي موفقيت و توفيق نمود.

در پایان اين جلسه  از زحمات "عباس زارع بيدكي" در زمان تصدی رئیس اداره پست بافق تجلیل و " علي رضا مهرجو " به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد .

لازم به ذكر است كه خبرنگاران شهرستان بافق نيز در اين جلسه به پاس زحمات و تلاش هاي عباس زارع بيدكي رييس قبلي اداره پست با اهدايي لوحي از وي تجليل نمودند.

 

IMG_6287 IMG_6285 IMG_6295 IMG_6306 IMG_6311

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده