رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر : ۱۰۴۶
  • چاپ خبر : افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي نيروي انتظامي در بافق

افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي نيروي انتظامي در بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با دومين روز از هفته نيروي انتظامي و با حضور فرماندار ، فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي و جمعي از مسئولان محلي بافق نمايشگاه دستاوردهاي نيروي انتظامي در محل امامزاده عبدالله (ع) اين شهرستان افتتاح شد. فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي با […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با دومين روز از هفته نيروي انتظامي و با حضور فرماندار ، فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي و جمعي از مسئولان محلي بافق نمايشگاه دستاوردهاي نيروي انتظامي در محل امامزاده عبدالله (ع) اين شهرستان افتتاح شد.

فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي با اشاره به نقش نيروي انتظامي در حفظ سلامتي امنيت و اقتدار کشور گفت: نيروي انتظامي الهام بخش امنیت و آسایش در جامعه اسلامی است.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در يادداشتي از زحمات و خدمات فرماندهي و پرسنل نيروي انتظامي بافق در برپايي و نحوه انجام کار ، نظم و انضباط نمايشگاه تقدير و تشکر کرد.

گفتني است اين نمايشگاه مشتمل بر 10 غرفه از جمله غرفه شهدا ، پليس مبارزه با مواد مخدر، آگاهي، راهنمايي و رانندگي، اطلاعات و امنيت اجتماعي، عقيدتي- سياسي ، تريبون آزاد ، گزينش و نيروي انتظامي ، يگان امداد ، دايره وظيفه عمومي مي باشد.

لازم به ذکر است اين نمايشگاه از مورخه 15 لغايت 20 مهر جهت بازديد علاقمندان بصورت رايگان در محل امامزاده عبدالله(ع) داير خواهد بود.

New2228 New2233 New2237 New2241 New2243 New2248 New2250 New2253

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده