رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر : ۱۰۴۶۸
  • چاپ خبر : نشست برنامه ريزي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بافق برگزار شد

نشست برنامه ريزي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آستانه 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ، نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این هفته با حضور معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسيج و جمعي از مسئولان ادارات و نهادهای بافق در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. معاون فرماندار بافق در […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آستانه 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ، نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این هفته با حضور معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسيج و جمعي از مسئولان ادارات و نهادهای بافق در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در ابتدا اين نشست با تبريک هفته دفاع مقدس، رشادتهای 8 سال دفاع مقدس و رزمندگان را يادآور شد و گفت: در جنگ تحميلي ، ايران به تنهايي مقابل تمام ابرقدرتهاي جهان ايستاد  و وجود ايمان، وحدت در بين مردم و رهبري امام خميني (ره) باعث شد كه يه وجب از خاك ايران به دست بيگانگان نيفتد.

محمد علي طالعي ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس باعث شد ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادتهاي رزمندگان ما تابوی استکبار را در جهان شكستند.

وي یادآور شد: هدف از برگزاري برنامه هاي بزرگداشت در هفته دفاع مقدس زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و ايثارگري هاي رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

طالعي افزود : باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا  ضمن حفظ فرهنگ ایثار ، شهادت ، بتوانيم آرمانهاي شهدا و رشادتهاي رزمندگان را به نسلهای دیگر نيز انتقال دهيم.

در ادامه اين جلسه رضا جمالي فرمانده ناحیه مقاومت بسيج بافق ضمن بيان لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه ها در این ایام به ارائه برنامه هاي پيشنهادي اين هفته پرداخت و خاطرنشان كرد: ديدار مديران دستگاههاي اجرايي و بسيجيان شهرستان با امام جمعه بافق، گلباران و عطرافشاني قبور مطهر شهداي هشت سال دفاع مقدس ، برگزاري صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان ، طنين زنگ ايثار و شهادت در مدارس، همايش پياده روي خانوادگي،صبحگاه مشترك دانش آموزي ، نشست انس و مودت و.. از جمله برنامه هاي فرهنگي در اين هفته مي باشد.

وي همچنين از مسئولان ارگان ها و نهاد هاي شهرستان خواست تا با همکاري و همدلي مراسم امسال باشکوه تر از مراسمات قبل برگزار شود و نسبت به فضا سازي داخل شهر و در سطح ادارات و آزادسازي نيروها جهت حضور در برنامه هاي اين هفته همكاري لازم را داشته باشند.

در پايان اين نشست حاضرين پيرامون برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي اين ايام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

IMG_6375 IMG_6374 IMG_6366

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده