رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : ۱۰۴۸۲
  • چاپ خبر : فرماندار بافق با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ديدار كرد

فرماندار بافق با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ديدار كرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه مديرعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مركزي ايران با حضور در دفتر معاون وزير صنعت ،معدن و تجارت و رييس هيئت عامل سازمان توسعه و نوسازي و همچنين رييس تهيه و توليد مواد معدني كشور ديدار و گفتگو كرد. فرماندار بافق در اين خصوص […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه مديرعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مركزي ايران با حضور در دفتر معاون وزير صنعت ،معدن و تجارت و رييس هيئت عامل سازمان توسعه و نوسازي و همچنين رييس تهيه و توليد مواد معدني كشور ديدار و گفتگو كرد.

فرماندار بافق در اين خصوص گفت:در اين ديدار مباحثي از جمله تامين خوراك صنايع جوار معدني شهرستان بافق ، جاده آنومالي شمالي به چاه گز و چادرملو و قول دكتر كرباسيان در خصوص مساعدت به بخش بهداشت و درمان شهرستان كه در سفر اخير وي كه درفروردين ماه به بافق داده شده بود توسط فرماندار بافق مطرح شد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود:در ادامه اين جلسه دكتر كرباسيان با برشمردن شرايط مساعد بافق در جهت شكوفايي و سرمايه گذاري و حركت دولت تدبير و اميد در خصوص فرآوري مواد معدني بويژه سنگ آهن ، در خصوص تامين خوراك صنايع جوار معدني شهرستان قول مساعدت و همكاري داد.

وي ادامه داد: در زمينه جاده معدن سنگ آهن آنومالي شمالي به معدن چاه گز و چادرملو كه مي تواند علاوه بر ايجاد راه دسترسي به معادن مذكور، براي شهروندان شهرستان هاي بافق و بهاباد نيز مفيد واقع شود با مذاكراتي كه با مهندس جعفري رييس تهيه و توليد مواد معدني ايران صورت گرفت پيرامون اين موضوع نيز برنامه ريزي شد.

طلايي مقدم در پايان عنوان كرد: همچنين در اين نشست در خصوص استقرار فولاد اسفنجي و برگزاري مناقصه انجام شده بحث و تبادل نظر شد.

 

photo_2015-09-14_12-13-26 photo_2015-09-14_12-13-32 photo_2015-09-14_12-13-29

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده