رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر : ۱۰۵۰۱
  • چاپ خبر : پلي كلينيك تخصصي بافق زودتر از موعد مقرر به بهره برداري مي رسد

پلي كلينيك تخصصي بافق زودتر از موعد مقرر به بهره برداري مي رسد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدیرعامل شرکت خانه‌سازی سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و جمعی از مسئولین محلي از پروژه در حال احداث پلي كلينيك تامين اجتماعي بافق بازديد كردند و از دوند ساخت و ساز و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدیرعامل شرکت خانه‌سازی سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و جمعی از مسئولین محلي از پروژه در حال احداث پلي كلينيك تامين اجتماعي بافق بازديد كردند و از دوند ساخت و ساز و پيشرفت فيزيكي پروژه آگاه شدند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد در این بازديد ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه پلی کلینیک بافق عنوان کرد: خوشبختانه پروژه پلی کلینیک بافق از پیشرفت چشمگیر و همزماني برخوردار است و انشاالله در 22 بهمن سال جاري به بهره برداری می رسد.

محمدحسین توحیدی فر با اشاره به اينكه فضای فیزیکی این ساختمان گنجایش ۸ رشته تخصصی را دارد افزود : از سوی سازمان تامین اجتماعی قول داده شده است در سطح عالی ترین پلی کلینیک تخصصی تجهیزات تکمیل و تامین نیروی انسانی نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي در اين بازديد شهرستان بافق را يكي از شهرستان هاي مهم در تامين مواد اوليه فولاد كشور خواند و گفت : در راستای محرومیت زدایی از شهرستانی که صلاحیت و لیاقت هر نوع خدماتی را دارد توجه به تکمیل تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی متخصص در بحث بهداشت و درمان یکی از ضروریات است.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده افزود: احداث ساختمان پلي كلينيك در بافق حرکت خوب و ارزنده ای است كه از سوي دولت و سازمان تامين اجتماعي صورت گرفته است.

وي با اشاره به عملكرد قابل قبول پیمانکار این طرح و تقدير از وي به عنوان پیمانکار نمونه کشوری خاطر نشان كرد: جاي بسي خوشحالي و اميدواري است كه پروژه بيمارستان 96 تخته خوابي بافق نيز به اين پيمانكار واگذار شده و اميدواريم شاهد افتتاح اين دو طرح بهداشت و درماني در شهرستان بافق باشيم.

فرماندار بافق نيز با معرفي از اين پروژه گفت : ساختمان پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق در مرداد ماه سال ۹۳ با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت پنچ هزار مترمربع کلنگ زنی شد که در زمینه های عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی خدمات ارائه خواهد کرد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود: خوشبختانه با حمایت سازمان تامین اجتماعی کشور و استان و همچنین پیشرفت کار مناسب پیمانکار این طرح ۷ ماه از موعد مقرر جلوتر است.

وي یکی از نگرانی های اين پروژه درماني شهرستان را تکمیل تجهیزات و تامین نیروی انسانی خواند و اظهار داشت : با گزارشات و مساعدتهايي که مدیر درمان تامین اجتماعی استان ارائه داد این نگرانی رفع شد و امیدواریم مردم بافق هر چه زودتر به نحو احسنت از این نعمت استفاده کنند.

IMG_6492 IMG_6499 IMG_6561

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده