رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
  • کد خبر : ۱۰۵۱۳
  • چاپ خبر : مراسم تشييع مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد ميرغني زاده برگزار شد

مراسم تشييع مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد ميرغني زاده برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد جواد ميرغني زاده با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بافق برگزار شد. تشییع پیکر این عالم فرزانه در بافق ، از مسجد امام حسين تا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با تشییع هزاران نفر از […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد جواد ميرغني زاده با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بافق برگزار شد.

تشییع پیکر این عالم فرزانه در بافق ، از مسجد امام حسين تا آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با تشییع هزاران نفر از مردم عزادار ، خانواده معظم شاهد و ايثارگران ، مسئولان و روحانيون استان و شهرستان برگزار شد.

از چهره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مدير كل دفتر امور روستایی و شوراها استانداري ، مدير كل ورزش و جوانان استان ، امام جمعه و فرماندار بافق ، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي اشاره كرد.

گفتني است، حضرت حجت الاسلام سيدصالح ميرغني زاده بر پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد ميرغني زاده نماز اقامه کرد و پس از آن در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) به خاك سپرده شد.

IMG_6626 IMG_6629 IMG_6650 IMG_6718 IMG_6740 IMG_6743 IMG_6762 IMG_6800 IMG_6848 photo_2015-09-17_08-56-08

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده