رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۱۰۵۳۰
  • چاپ خبر : ستاد پروژه مهر شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

ستاد پروژه مهر شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در نشستي با حضور فرماندار بافق ، بخشدار مركزي ، رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان در محل فرمانداري اين شهرستان پيرامون بازگشايي مدارس و اجراي پروژه مهر برنامه ريزي شد. فرماندار بافق در اين نشست با تبريك موفقيت هاي دانش آموزان در كسب رتبه هاي برتر […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در نشستي با حضور فرماندار بافق ، بخشدار مركزي ، رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان در محل فرمانداري اين شهرستان پيرامون بازگشايي مدارس و اجراي پروژه مهر برنامه ريزي شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تبريك موفقيت هاي دانش آموزان در كسب رتبه هاي برتر علمي به خصوص پذيرفته شدگان كنكور سراسري سال گذشته بر ضرورت برنامه ريزي در جهت ايجاد زمينه موفقيت دانش آموزان در سال تحصيلي جديد تاكيد كرد .

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس و پروژه مهر94 گفت:مسئولان باید آموزش و پرورش را در آماده سازی مدارس شهرستان برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همراهی کنند و تمهيدات لازم در جهت بازگشايي مدارس و استقبال از ماه مهر را اتخاذ نمايند.

در ادامه اين جلسه رييس اداره آموزش و پرورش بافق به بيان موفقيت هاي دانش آموزان بافقي در كسب رتبه هاي برتر كنكور پرداخت و گفت:پذيرفته شدن 7 نفر از دانش آموزان بافقي در رشته هاي پزشكي و دندان پزشكي از جمله موفقيت هاي دانش آموزان بافق در كنكور سراسري سال گذشته مي باشد.

علي اصغر رنجبر همچنين در مورد اجراي پروژه مهر و اقدامات انجام گرفته در اين زمينه افزود:انجام تعمیرات ، فضا سازي و زیبا سازی مدارس ، سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی فضاهای آموزشی، پیگیری امور ایاب و ذهاب دانش آموزان از جمله اقدامات اين طرح در سطح مدارس شهرستان مي باشد.

گفتني است حاضرين در ادامه اين نشست به بيان نظرات و پيشنهادات خود در  راستاي اجراي پروژه مهر و اتخاذ تمهيدات لازم در زمينه استقبال از ماه مهر و بازگشايي مدارس پرداختند.

 

photo_2015-09-17_10-26-43 photo_2015-09-17_10-26-46 photo_2015-09-17_10-26-40

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده