رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر : ۱۰۵۹۳۰
  • چاپ خبر : شورای اسلامی شهر همیشه تحت فرمان نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق بوده است / احقاق حقوق شهر و مردم با حمایت و پیگیری امام جمعه بافق

شورای اسلامی شهر همیشه تحت فرمان نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق بوده است / احقاق حقوق شهر و مردم با حمایت و پیگیری امام جمعه بافق

رئیس شورای اسلامی شهر احقاق حق چندین ساله مردم را نیازمند عزمی جدی مسئولان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته طی صورتجلسه ای تعهداتی به مردم از سوی مسئولان کشور داده شده که متاسفانه محقق نشده و نباید گذاشت حق شهر و مردم بافق بیشتر از این زائل شود. به گزارش آفتاب بافق؛ […]

رئیس شورای اسلامی شهر احقاق حق چندین ساله مردم را نیازمند عزمی جدی مسئولان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته طی صورتجلسه ای تعهداتی به مردم از سوی مسئولان کشور داده شده که متاسفانه محقق نشده و نباید گذاشت حق شهر و مردم بافق بیشتر از این زائل شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای شورای اسلامی شهرو شهرداربافق صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر دیدار و گفتگو کردند.

باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به امام جمعه بافق به شهر مهد علم،امر به معروف و نهی از منکر با مردم ولایتمدار و حاضر در همه صحنه ها که در استان نیز پیشقدم بوده است،گفت: شجاعت، ولایتمداری و پیگیری مسائل شهر از ویژگی های امام جمعه بافق است و امیدواریم با توان و درایت شما منشأ خیر و برکت در شهرستان باشید.

وی عمده ترین مشکلی که شهر را تهدید می کند واگذاری سهام شرکت سنگ آهن در فرابورس عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر طی جلساتی با نماینده مجلس و فرماندار درخواست ها و دغدغه های به حق مردم را آماده و زمینه امیدنامه ای کرد که منتظریم  مسئولان به تعهدات خود عمل نمایند.

باقی زاده احقاق حق چندین ساله مردم را نیازمند عزمی جدی مسئولان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: 85 درصد مردم شهرستان تحت پوشش شرکت سنگ آهن هستند. شورای اسلامی شهر همواره برای پیشبرد اهداف شهر در همه زمینه ها با مسئولان شهرستان تعامل داشته و هم گام بوده است.

سپس رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در ادامه سخنان باقی زاده در خصوص احقاق حقوق مردم و شهرستان گفت: در سالهای گذشته طی صورتجلسه ای تعهداتی به مردم از سوی مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد، وزارت صمت و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی داده شد و امیدواریم با حضور حضرتعالی و نماینده مجلس و مدیر عامل شرکت بتوانیم به تعهدات داده شده جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در پایان خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر همیشه تحت فرمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق بوده است و به ولایتمداری شما افتخار می کند.

در ادامه حسن محمدی با توجه به توانمندی های امام جمعه بافق از وی خواست راهگشا برای حضور مدیران توانمند شهرستان در استان و کشور باشد و با بیان اینکه مهمترین منابع معدنی شهرستان گرفته شده،اظهار کرد: بافق به لحاظ جغرافیایی در منطقه ای کویری با آب و هوایی سخت و طاقت فرسا است. شهر وابسته به معادن است و اگر این دارایی و ثروت نیز از آن گرفته شود آینده شهرستان دچار مشکلات جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: نباید گذاشت حق شهر و مردم بافق بیشتر از این زائل شود.

سپس امام جمعه بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر با بیان اینکه آنچه در توان دارم در طبق اخلاص برای خدمت به مردم و شهر قرار داده ام،گفت:  راه شما نگاهی الهی است و نباید در این مسیر نگاه به مقام و جایگاه فرد داشت بلکه باید با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان عمل کرد.

وی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری در بحث مبلمان شهری، فضای سبز، المانهای موجود و… تقدیر و تشکر کرد و کار پرسنل شهرداری را بسیار پسندیده و مرضی رضا خداوند دانست و از شهردار و پرسنل شهرداری بافق قدردانی کرد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده