رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
  • کد خبر : ۱۰۵۹۵۵
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم سومین روز تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام +تصاویر

برگزاری مراسم سومین روز تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام +تصاویر

آیین بزرگداشت سومین روز تدفین دو شهید گمنام مسجد امام حسن مجتبی (ع) “مسکن مهر” با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سومین روز خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، مراسمی عصر امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار، خانواده‌های […]

آیین بزرگداشت سومین روز تدفین دو شهید گمنام مسجد امام حسن مجتبی (ع) “مسکن مهر” با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سومین روز خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، مراسمی عصر امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار، خانواده‌های معظم شهدا،جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) “مسکن مهر” بافق برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود هاشمی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه شهدا در نزد خداوند متعال، اظهار داشت: شهدا در دین مبین اسلام از جایگاهی برخوردارند که همه انسان‌ها در روز قیامت به این جایگاه رشک می‌ورزند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تقدیم جان خود، از مملکت، ناموس و دین خود پاسداری کردند و نگذاشتند دشمن حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم را تصاحب کند.

این روحانی ادامه داد: خانواده‌های شهدا امروز در جامعه و در بین ما هستند و این وظیفه ماست که نسبت به تکریم هرچه بیشتر آنها اقدام کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا می‌تواند راهگشای خیلی مناسبی برای مردم به حساب آید، خاطرنشان کرد: تا زمانی که قرائت وصیت‌نامه شهدا و عمل به آن به یک فرهنگ عمومی در بین مردم ایجاد نشود، همه شهدا گمنام هستند.

لازم بذکر است مداحان مرتضی توکلی و مهدی قنبری در مناقب حضرت زهرا(س) به مداحی پرداختند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده