رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر : ۱۰۵۹۹۶
  • چاپ خبر : قدردانی فرمانده نیروی انتظامی استان از اقدامات شرکت سنگ آهن

قدردانی فرمانده نیروی انتظامی استان از اقدامات شرکت سنگ آهن

سردار بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار با رضا فلاح مبارکه از اقدامات شرکت سنگ آهن، تعامل،همکاری و همفکری با نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق، سردار بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به همراه سرهنگ کهدویی رئیس نیروی انسانی،سرهنگ طولابی نژاد فرمانده […]

سردار بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار با رضا فلاح مبارکه از اقدامات شرکت سنگ آهن، تعامل،همکاری و همفکری با نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سردار بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به همراه سرهنگ کهدویی رئیس نیروی انسانی،سرهنگ طولابی نژاد فرمانده نیروی انتظامی بافق و حجت الاسلام حداد رئیس عقیدتی صبح امروز با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن در دفتر گندله سه چاهون دیدار و گفتگو کردند.

سردار بهدانی فرد در ابتدای این دیدار از اقدامات شرکت سنگ آهن در بحث تعامل،همکاری و همفکری با نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تشکر کرد.

وی فلاح را از مدیران پرتلاش و انقلابی و ولایی دانست و افزود: اقدامات و فعالیت های شما در استان زبانزد عام و خاص است. شرکت سنگ آهن قطب تولید و اقتصاد استان است و با راه اندازی پروژه گندله سازی کار بسیار دشوار و بزرگی را در این مجموعه انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در بخش دیگر سخنان خود خواهان مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن در مباحث نیروی انتظامی شهرستان شد.

سپس فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی با اشاره به تعامل شرکت سنگ آهن با نیروی انتظامی شهرستان بیان کرد: امنیت و آرامشی که در شهر و این مجموعه برقرار است همه مرهون تلاش و زحمات نیروهای خدوم نیروی انتظامی است و ما قدردان آنان هستیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن یادآور شد: سنگ آهن در تمامی موارد درخواستی فرمانده نیروی انتظامی استان کوتاهی نخواهد کرد و پیگیر موارد مطرح شده می باشد.

گفتنی است در این دیدار سرپرست حراست و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن حضور داشتند و مسئولان حاضر پیش از نشست با مدیرعامل شرکت از سایت گندله سازی سه چاهون بازدید کردند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده