رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
  • کد خبر : ۱۰۶۰۶۵
  • چاپ خبر : آغاز تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار از هفته آینده / پایان پروژه فاضلاب شهری در ناحیه ب

آغاز تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار از هفته آینده / پایان پروژه فاضلاب شهری در ناحیه ب

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در خبری خوش با اعلام پایان پروژه فاضلاب شهری در ناحیه (ب) و آبگیری آن گفت: طی روزهای آینده انشعاب شبکه فاضلاب برای 500 منزل وصل خواهد شد و ناحیه الف نیز سرعت گرفته است می تواند در تامین آب شرکت کمک کند. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای معاونین […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در خبری خوش با اعلام پایان پروژه فاضلاب شهری در ناحیه (ب) و آبگیری آن گفت: طی روزهای آینده انشعاب شبکه فاضلاب برای 500 منزل وصل خواهد شد و ناحیه الف نیز سرعت گرفته است می تواند در تامین آب شرکت کمک کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق روز گذشته با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن برگزار شد.

میرزایی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت در بحث تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار به امانی با بیان اینکه این موضوع از آغاز سال جاری در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است،گفت: امتیازاتی برای این از جمله سابقه کار،نوع شغل و قسمت مربوطه،تایید سرپرست ومافوق،آموزش،ایثارگری مدنظر قرار دادیم و برای شروع کار از هفته آینده 48 نفر از نیروهای پیمانکار با سابقه بیش از 20 سال را در الویت قرار دادیم.

سپس فلاح مبارکه در بحث خرید تجهیزات الویت را مجموعه گندله سازی بر اساس قوانین و مقررات عنوان کرد و تاکید نمود: این امر باید با نظر و کنترل واحد مالی و بازرگانی و آی تی انجام گیرد.

وی در خبری خوش با اعلام پایان پروژه فاضلاب شهری در ناحیه (ب) و آبگیری آن گفت: طی روزهای آینده انشعاب شبکه فاضلاب برای 500 منزل وصل خواهد شد و ناحیه الف نیز سرعت گرفته است می تواند در تامین آب شرکت کمک کند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث بورس با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سجام عنوان کرد: افرادی که هنوز ثبت نام نکرده اند می توانند در روزهای پایانی اقدام به این امر کنند و تعدادی نیزتمایلی به سهامدار شدن ندارند. با توجه به آنکه شرکت وارد بورس می شود باید شفافیت ها بیشتر شود و دستورالعمل ها و آیین نامه ها به روز باشد.

وی در پایان سخنان خود با توجه به کنترل بیماری کرونا تاکید کرد: تلاش شود از پذیرفتن میهمان خودداری شود و ماموریت ها نیز به حداقل کاهش یابد و در صورت ضرورت با حداقل نفرات انجام گیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده