رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر : ۱۰۶۱۵۶
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 99 شهرستان بافق + تصاویر

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 99 شهرستان بافق + تصاویر

مراسم تجلیل از 18 دانش آموز برتر بافقی که حائز رتبه های 2 و 3 رقمی کنکور سراسری سال 99 شدند با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی در سینما قدس آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 99 شهرستان بافق […]

مراسم تجلیل از 18 دانش آموز برتر بافقی که حائز رتبه های 2 و 3 رقمی کنکور سراسری سال 99 شدند با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی در سینما قدس آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 99 شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،رئیس اداره آموزش و پرورش،معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیر روابط عمومی شرکت و جمعی دیگر از مدیران و معاونین و خانواده های دانش آموزان در سالن سینماقدس آهنشهر برگزار شد.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر و تشکر از حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن در بحث آموزش ،والدین و معلمانی که در مقاطع تحصیلی مختلف در حال تلاش هستند تا شاهد چنین برتری هایی در شهرستان باشیم،گفت: جا دارد در برنامه ای از این معلمان نیز تقدیر شود. وی در ادامه به بیان آمار پذیرفته شدگان کنکور سراسری در دانشگاه های روزانه و افزایش آمار سه رقمی کنکور در بافق پرداخت و تاکید کرد: باید افق دید را بالا برد تا فرزندان ما در رشته های بهتر و دانشگاه های برتر کشور به تحصیل بپردازند تا نیروی انسانی کارآمدی در آینده در این شهرستان وجود داشته باشد و مشکلات متعدد در حوزه های مختلف برطرف شود.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده