رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر : ۱۰۶۲۲۹
  • چاپ خبر : بازدید مدیرکل آب و فاضلاب استان از نحوه اجرای پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن +تصاویر

بازدید مدیرکل آب و فاضلاب استان از نحوه اجرای پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن +تصاویر

ریاضتی مدیر کل آب و فاضلاب استان و معاونین وی به همراه حسینی پور مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار بافق و جمعی از مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن صبح امروز از پروژه فاضلاب شهری ناحیه(ب)، انشعاب و تصفیه خانه  و روند پیشرفت آن جهت افتتاح در دهه فجر بازدید کردند. به […]

ریاضتی مدیر کل آب و فاضلاب استان و معاونین وی به همراه حسینی پور مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار بافق و جمعی از مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن صبح امروز از پروژه فاضلاب شهری ناحیه(ب)، انشعاب و تصفیه خانه  و روند پیشرفت آن جهت افتتاح در دهه فجر بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد باقری مدیر پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن با بیان اینکه این پروژه شامل 204 کیلومتر لوله گذاری و 15 هزار انشعاب است،افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق نیز با ظرفیت 7هزار متر مکعب در شبانه روز می باشد.

وی با بیان اینکه لوله گذاری در حدود 145 کیلومتر انجام شده است،افزود: 123 کیلومتر داخل شهر و مابقی از بلوار کشاورز تا تصفیه خانه و از تصفیه خانه تا معدن می باشد.

محمدباقری ادامه داد: شبکه فاضلاب شهری به دو ناحیه الف و ب  تقسیم شده است و قرارداد 3 هزار انشعاب با پیمانکار بسته شده است که در حال اتصال برای منازل هستیم و 3 هزار انشعاب دیگر نیز تا پایان هفته آینده با مشخص شدن پیمانکار آغاز خواهد شد. اکنون 6 هزار انشعاب آماده است و مردم نیز 6 هزار و 500 انشعاب از اداره آب و فاضلاب خریداری نمودند.

مدیرپروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن با اشاره به اینکه این طرح برای 65 هزار نفر در شهر طراحی شده است،بیان کرد: اکنون جمعیت بافق  47 هزار نفر می باشد.

وی در ادامه پیرامون پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: 60 درصد از این پروژه با توان داخلی به صورت مهندسی معکوس دستگاه ها و خرید الکتروموتورها و الکترو پمپ ها از شرکت های داخلی انجام شده و 40 درصد از توان خارجی که شامل دستگاههای ابزار دقیق از جمله اندازه گیری PH  و اکسیژن و … می باشد .این تصفیه خانه در پیک بار می تواند 130  تا 140 لیتر در ثانیه را تحمل کند.

محمد باقری از پایان مراحل اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون در مرحله ی محوطه سازی و تست خشک و رفع نواقص است و پیشرفت فیزیکی 97 درصد را دارد .

مدیرپروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن در پایان از همکاری و بردباری مردم در اجرای پروژه فاضلاب شهری و نیز استقبال آنان در خرید انشعاب تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده