رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : ۱۰۶۲۹۴
  • چاپ خبر : قانون و اخلاق باید 2 رکن اصلی شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن باشد / ازحقوق شهر و مردم در چهارچوب قانون و آبروی نظام دفاع خواهم کرد
امام جمعه بافق:

قانون و اخلاق باید 2 رکن اصلی شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن باشد / ازحقوق شهر و مردم در چهارچوب قانون و آبروی نظام دفاع خواهم کرد

حجت الاسلام سعادت فر قانون و اخلاق را 2 رکن اصلی شورای اسلامی کار دانست و تصریح کرد: اخلاق مسیر اجرای قانون را تسهیل می کند. به گزارش آفتاب بافق؛  اعضای شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر دیدار و […]

حجت الاسلام سعادت فر قانون و اخلاق را 2 رکن اصلی شورای اسلامی کار دانست و تصریح کرد: اخلاق مسیر اجرای قانون را تسهیل می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛  اعضای شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر دیدار و گفتگو کردند.

علی قاسمی رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن در این دیدار ضمن تبریک انتصاب به حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن پس از گذشت 50 سال برای اولین بار در سال 97 تشکیل شده و همواره تلاش نموده در چهارچوب قانون عمل کند .

وی یکی از دغدغه های شورای کار را تامین خوراک شرکت سنگ آهن عنوان کرد و افزود: شرکت سنگ آهن 50 سال خوراک دیگرشرکت ها مانند ذوب آهن اصفهان و … را تامین کرده است و اکنون عمر معدن چغارت رو به پایان است. متاسفانه معادنی که متعلق به شرکت سنگ آهن بوده از این مجموعه جدا شده و اکنون برای تولید نیاز به تامین خوراک داریم و این همت و پیگیری مسئولان شهرستان و شما را می طلبد.

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود پیرامون ورود شرکت سنگ آهن به بورس و سهام ترجیحی مطالبی را عنوان کرد و با توجه به دغدغه شورا و کارگران خواستار شفاف سازی در این زمینه شد تا حقی زائل نشود.

وی در پایان از تعامل و همراهی مدیرعامل شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر کرد.

سپس امام جمعه بافق ضمن خوش آمدگویی با اشاره به ارزش بسیار بالا کار و کارگردر فرهنگ دینی ما بیان کرد: کسی که برای رفاه خانواده اش کار و تلاش می کند همانند مجاهد در راه خدا فضیلت دارد و اگر کارگری برای پیشرفت نظامی مقدس اسلامی تلاش کند اجری مضاعف دارد و باید قدر این جایگاه را دانست.

وی هدف تشکیل شورای اسلامی کار را جهش تولید در سایه عدالت دانست و اظهار کرد: البته رونق تولید و جهش تولید به تنهایی وظیفه شما نبوده، چرا که ممکن است همراه با ظلم در حق مدیر،کارگر،انفال،فرهنگ و … باشد. شما باید حواستان به حقوق کارگر، ذخایر معدنی و مسائل فرهنگی کارگران و مدیران باشد تا جهش تولید تحقق یابد.

سعادت فر قانون و اخلاق را 2 رکن اصلی شورای اسلامی کار دانست و تصریح کرد: اخلاق مسیر اجرای قانون را تسهیل می کند.

وی در بحث مسائل مطرح شده با اشاره به ضرورت ادامه جلسات و آشنایی بیشتر با فضای معادن گفت: تامین خوراک شرکت سنگ آهن و معادنی که واگذار می شود و در کنار آن مسائل فرهنگی، باید طی نشستی تخصصی بدنبال راه حل شد. بدون شک از حق و حقوق شهر و مردم در چهارچوب قانون و آبروی نظام دفاع خواهم کرد.

امام جمعه بافق هر گونه تعطیلی و اعتصاب را هدف دشمن دانست و افزود: نباید گذاشت کار به این مراحل برسد بلکه باید تلاش کرد و وقایع را پیش بینی کرد تا از وقوع آن جلوگیری شود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده