رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر : ۱۰۶۳۴۴
  • چاپ خبر : تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا در سالروز وفات حضرت ام البنین (س)+تصاویر

تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا در سالروز وفات حضرت ام البنین (س)+تصاویر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق از اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ دهقانزاده با اعلام این خبر گفت: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا طرح […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق از اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ دهقانزاده با اعلام این خبر گفت: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا طرح سپاس از امروز با دیدار از مادران و همسران شهیدان طالعی، بابایی، ایزدیان، کوشکی و محمد حسین تفکری در شهرستان بافق آغاز شد.

وی این طرح را با مشارکت و همکاری فرمانداری،روابط عمومی شرکت سنگ آهن و ناحیه مقاومت بسیج بافق عنوان کرد و افزود: در این طرح چند گروه به دیدار مادران و همسران شهدا خواهند رفت و از نقش و جایگاه این بانوان فداکار تجلیل خواهند کرد.

دهقانزاده خاطر نشان کرد: این برنامه تا پایان ایام الله دهه فجر ادامه دارد.

گفتنی است؛ با توجه به برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان یزد، از خانواده های معظم شهدا در ایام الله دهه فجر سرکشی و از آنان تجلیل خواهد شد.

خبر: ن.رادمنش

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده