رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
  • کد خبر : ۱۰۶۶۹
  • چاپ خبر : بانوان نقش موثري در پياده سازي محورهاي سند چشم انداز شهرستان دارند

بانوان نقش موثري در پياده سازي محورهاي سند چشم انداز شهرستان دارند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور فرماندار بافق، مشاور فرماندار در امور بانوان ، جمعي از بانوان نماينده ادارات شهرستان ،متقاضيان حضور درنمايشگاه توانمندي بانوان و فعال در عرصه هاي مختلف اجتماعي شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق پيرامون برپايي نمايشگاه توانمندي بانوان بحث و تصميم گيري شد. فرماندار بافق […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور فرماندار بافق، مشاور فرماندار در امور بانوان ، جمعي از بانوان نماينده ادارات شهرستان ،متقاضيان حضور درنمايشگاه توانمندي بانوان و فعال در عرصه هاي مختلف اجتماعي شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق پيرامون برپايي نمايشگاه توانمندي بانوان بحث و تصميم گيري شد.

فرماندار بافق در ابتداي اين نشست با گراميداشت هفته دفاع مقدس به بيان نقش موثر بانوان در عرصه هاي مختلف اجتماع از ابتداي انقلاب تاكنون پرداخت و اظهار داشت: بانوان همواره در طول تاريخ نقش بسزايي در عرصه هاي مختلف ايفا كردند بويژه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس كه با حمايت ها و پشتيباني خود نقش موثر و بسزايي در پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي ايفا نمودند.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با بيان محورهاي اصلي سند توسعه شهرستان بافق برلزوم همكاري و بهره گيري از نقطه نظرات بانوان در اجراي سياست ها و محورهاي سند توسعه شهرستان تاكيد كرد و عنوان داشت: بانوان ميتوانند نقش بسزايي در پياده سازي و اجراي سياست ها و محورهاي اصلي سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق بويژه در دو محور اصلي صنايع دستي ، گردشگري و كشاورزي و دامپروري ايفا نمايند.

وي افزود: در موضوعات اجرايي جامعه هيچگونه تفاوتي بين مردان و زنان وجود ندارد و خوشبختانه بانوان شهرستان بافق نسبت به ديگر مناطق حضور پررنگتري در جامعه دارند كه بايد به نحو مناسب از اين ظرفيت شهرستان استفاده نمود.

فرماندار بافق در پايان با قدرداني از اقدام بانوان در برپايي نمايشگاه توانمندي بانوان بر ضرورت تداوم حضور بانوان در برگزاري برنامه ها و مسائل مختلف اجتماعي تاكيد نمود و در زمينه برپايي اين نمايشگاه قول مساعدت و همكاري داد.

در ادامه اين نشست مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ضمن قدرداني از حضور فرماندار در جلسه گفت: مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس در بانوان، کمک به تولیدکنندگان برای فروش محصولات و تولیدات خود فروش و معرفی کالا و گرفتن سفارش و مهمتر از همه  ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان شهرستان مي باشد.

ناهید مظفری افزود: این نمایشگاه به همت موسسه بانوان نیکوکار و دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری و با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت ، فنی و حرفه ای، تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاهها و دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان  به صورت ارایه ، معرفی و عرضه و فروش محصولات و تولیدات برپا خواهد شد.

وي ادامه داد: زمان ثبت نام متقاضيان حضور در اين نمايشگاه حداكثر تا تاريخ 10 مهرماه مي باشد كه در تاريخ 16 مهر غرفه ها به افراد متقاضي تحويل داده خواهد شد.

گفتنی است این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های شهرستان بافق (سالن جهاد کشاورزی ) از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ مهرماه برپا مي شود.

 

IMG_7081 IMG_7074 IMG_7079 IMG_7076

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده