رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر : ۱۰۶۷۶
  • چاپ خبر : آيين زنگ ايثار و شجاعت در بافق برگزار شد

آيين زنگ ايثار و شجاعت در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين زنگ ایثار و شجاعت با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان بافق در هنرستان شهيد باهنر برگزار شد. فرماندار بافق ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و تسليت كشته شدن جمعي از حجاج بيت الله الحرام در منا ضمن تاكيد بر ضرورت گراميداشت دفاع‌ مقدس‌ و تجليل از جانفشاني […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين زنگ ایثار و شجاعت با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان بافق در هنرستان شهيد باهنر برگزار شد.

فرماندار بافق ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و تسليت كشته شدن جمعي از حجاج بيت الله الحرام در منا ضمن تاكيد بر ضرورت گراميداشت دفاع‌ مقدس‌ و تجليل از جانفشاني شهداي هشت سال جنگ تحميلي گفت : امنيت و آرامش امروز جامعه مديون ايثار ، شجاعت و غيرت شهدا و رزمندگان ايران اسلامي است.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به حمايتهاي غرب و استكبار جهاني در هشت سال دفاع مقدس از رژيم بعثي صدام خاطر نشان كرد : امروزه دشمنان نظام از طريق دخالت در امور داخلي كشورهاي همسايه و ايجاد ناامني در منطقه توسط گروههاي تروريستي بويژه داعش خواستار ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران هستند.

وي از ايران به عنوان قدرتمندترين كشور منطقه ياد كرد و گفت : غيرت ايراني و جوانمردي جوانان ايراني سبب شده تا هيچ كشوري فكر تجاوز به خاك ايران را نداشته باشدكشوري كه هشت سال در مقابل در ظاهر صدام و در حقيقت ابر قدرتهاي جهان ايستاد گروههاي تروريستي مانند داعش عددي نيستند كه بخواهند فكرحمله به ايران را داشته باشند.

فرماندار بافق در پايان یکی از اصلی ترین ویژگی های دانش آموزان را تلاش در سنگر علم و دانش دانست و افزود: دانش آموزان باید با زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و گراميداشت هشت سال دفاع مقدس افكار دشمنان را ناامید و در مقابله با دشمنان نظام نقش آفرین باشند.

مدير آموزش و پرورش بافق در ابتدا ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد و گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : ديروز جنگ تن به تن و اسحله بود ولي امروزه جنگ علم و آگاهي است .

علي اصغر رنجبر با اشاره به رشادتهاي شهداي انقلاب اسلامي گفت : دانش آموزان بايد با الگو قرار دادن راه اين بزرگواران براي به ثمر نشستن آرمانهاي والاي آنها تلاش کنند.

در پايان زنگ ايثار و شجاعت توسط فرماندار بافق به صدا در آمد.

IMG_7439 IMG_7446 IMG_7450 IMG_7458 IMG_7442 IMG_7449 IMG_7470

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده