رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر : ۱۰۶۸۶
  • چاپ خبر : فرماندار بافق در آموزشگاه استثنایی اميد اين شهرستان حضور یافت

فرماندار بافق در آموزشگاه استثنایی اميد اين شهرستان حضور یافت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مراسم آغاز سال تحصیلی آموزشگاه استثنایی امید بافق با حضور فرماندار ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد. فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید بی ریايي و سادگی فعالیت هاي […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مراسم آغاز سال تحصیلی آموزشگاه استثنایی امید بافق با حضور فرماندار ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید بی ریايي و سادگی فعالیت هاي معلولین را یادآور شد و اظهار داشت : این قشر از جامعه بویژه دانش آموزان گفتار و کردارشان یکی است و قطعا خدمت كردن به آنها نيز لياقت مي خواهد كه بنا به مشيت الهي، خانواده ها و معلمين آنها توفيق حاصل كرده اند اين خدمت را انجام دهند.

سید مهدی طلایی مقدم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیت معلمان آموزشگاه گفت : در بحث آموزش افراد خاص ، راضی بودن به رضای الهی، دعا در سختی و راحتی و صبر در بلا را از خصایصی برشمرد که اگر در فردی باشد، پروردگار متعال خیر و برکت دنیا و آخرت را برایش فراهم می آورد.

وی هدف از بازدید این مجموعه آموزشی را ایجاد ارتباط با دانش آموزان استثنایی و روحیه بخشیدن به آنان بیان کرد و عنوان داشت : همنشینی با معلولین و دانش آموزان استثنایی ، شان و مقامی می خواهد که این شرایط و شایستگی برای معلمان این آموزشگاه فراهم شده است.

گفتنی است تقدیر از معلمان آموزشگاه با اهدا گل ، اجرا سرود و مقاله توسط دانش آموزان و اولیاء آنان از جمله برنامه های این مراسم بود.

IMG_7489 IMG_7494 IMG_7514 IMG_7524 IMG_7548

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده