رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر : ۱۰۷۰۷
  • چاپ خبر : شوراي ورزش شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

شوراي ورزش شهرستان بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ شوراي ورزش شهرستان بافق به رياست فرماندار بافق و با حضور معاونت امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، جمعي از مديران ادارات و روساي هياتهاي ورزشي شهرستان بافق بر گزار شد. فرماندار بافق در اين نشست از مظلوميت اداره ورزش و جوانان شهرستان دربين […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ شوراي ورزش شهرستان بافق به رياست فرماندار بافق و با حضور معاونت امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، جمعي از مديران ادارات و روساي هياتهاي ورزشي شهرستان بافق بر گزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست از مظلوميت اداره ورزش و جوانان شهرستان دربين ادارات شهرستان خبر داد و گفت : حوزه ورزش شهرستان با توجه به پتانسيل ها و نقاط قوتي كه دارد مظلوم واقع شده و اين در حالي است كه مدير كل ورزش و جوانان بومي اين شهرستان بوده و انتظارات ورزش دوستان به مراتب بالاتر از ساير شهرستان هاي استان است.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود: برخي از رشته هاي ورزشي شهرستان با توجه به پتانسيل و نيروي انساني خبره مورد توجه جوانان حامي اين رشته هاي ورزشي قرار گرفته اند كه جاي كار و تلاش بيشتر براي شكوفايي بهتر دارد.

وي از استارت مجدد ليگ فوتبال در شهرستان بافق پس از چندين سال وقفه خبر داد و تصريح كرد : در ورزش بافق زير ساختهاي مناسبي وجود دارد كه مديريت اين زير ساختها بايد به نحو شايسته انجام شود.

رئيس شوراي ورزش شهرستان بافق ، شكوفايي و فعاليت هياتهاي ورزشي شهرستان را خواستار شد و گفت : بخش عمده كار شوراي ورزش كار فرهنگي براي جوانان است ، بايد زمينه را براي فعاليتهاي ورزشي و فرهنگي ويژه جوانان مهيا كرد.

طلايي مقدم در پايان ضمن تاكيد به روساي اداره ورزش و جوانان وهياتهاي ورزشي بدون داشتن هيچ برنامه اقدامي نداشته باشند خاطر نشان كرد : اميدواريم از طريق برنامه ريزي و داشتن سند توسعه ، مديريت صحيح از امكانات ، تزريق اعتبارات لازم و سرمايه گذاري بنيادي و تقويت زيرساخت ها شاهد شكوفايي روز افزون ورزش در شهرستان و درخشش ورزشكاران بافقي در سطح كشور باشيم.

معاون ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان يزد در ادامه اين نشست ، استان يزد را جزء يكي از استانهاي صنعتي كشور خواند و گفت : به دليل تحرك كم و كاهش سلامتي افراد در سطح استان شاهد افزايش مرگ و ميرهاي قلبي و عروقي هستيم.

ابوالفضل کارگر استان يزد را جزء استانهاي ناشاد در رده هاي آخر كشوري دانست و خاطر نشان كرد : خوشبختانه در دولت تدبير و اميد اقدامات شايسته اي در خصوص برطرف كردن روحيه اجتماعي و فعاليتهاي ورزشي در حال انجام است.

وي با اشاره به اينكه در استان يزد از 47 هيات ورزشي فعال در سطح كشور 46 هيات ورزشي فعاليت دارند ، گفت: ما انتظار نداريم 46 هيات ورزشي به صورت فعال و پويا در بافق فعاليت نمايند ، بايد با برنامه ريزي و آمايش بندي 10 هيات ورزشي پويا و كارآمد معرفي و تا مرز قهرماني كار شود.

در ادامه برخي از روساي هياتهاي ورزشي در خصوص مشكلات رشته هاي ورزشي شهرستان ، كمبود اعتبار و امكانات حرفه اي مطالبي را بيان كردند و پس از بحث و تبادل نظر موارد مصوب و مورد پيگيري قرار گرفت.

IMG_7628 IMG_7634 IMG_7639 IMG_7642

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده