رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر : ۱۰۷۵۸۱
  • چاپ خبر : پرسنل شرکت سنگ آهن از آوردن فرزندان خود جهت تحویل جوایز دانش آموزی خوداری کنند
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن:

پرسنل شرکت سنگ آهن از آوردن فرزندان خود جهت تحویل جوایز دانش آموزی خوداری کنند

سید مصطفی فخری بافقی از دریافت اولین گروه جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن براساس حروف الفباء نام خانوادگی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت از امروز صبح آغاز شده است،افزود: با توجه به شرایط […]

سید مصطفی فخری بافقی از دریافت اولین گروه جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن براساس حروف الفباء نام خانوادگی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت از امروز صبح آغاز شده است،افزود: با توجه به شرایط کرونایی و اقدامات انجام گرفته برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی برای دریافت جوایز اما برخی همکاران به این توصیه ها و توضیحات توجه نمی کنند.

وی بار دیگر از والدین خواست از به همراه آوردن فرزندان خود در شرایط کرونایی جدا خودداری کنند و گفت: متاسفانه علیرغم تاکیدات مشاهده شده که به جای یک نفر از اعضای خانواده همه اعضاء برای دریافت جایزه حضور پیدا می کنند و خواهشمندیم از به همراه آوردن کودکان خردسال و اعضای خانواده خوداری کنند.

فخری بافقی با اشاره ثبت اسامی دانش آموزان و دانشجویان در سامانه برای دریافت جوایز،یادآور شد: سامانه وصل شبکه اینترنتی می باشد و گاه سرعت اینترنت کاسته می شود و از خانواده ها درخواست داریم با صبر و شکیبایی و رعایت فاصله اجتماعی در محل استقرار بایستند تا پرسنل روابط عمومی به دور از هرگونه دغدغه کار اهدای جوایز را انجام دهند.

وی با تاکید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی،خاطرنشان کرد: دانش آموز و دانشجوی ممتاز هنگام دریافت جوایز باید کارت شناسایی ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.
وی در پایان از همکاری HSE، انتظامات، برنامه ریزی، خدمات، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده