رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
  • کد خبر : ۱۰۷۷۴۷
  • چاپ خبر : پویش هرشهید یک نهال

پویش هرشهید یک نهال

غرس بیش از 4 هزار اصله درخت مثمر به وسعت 100هزار متر مربع به گزارش آفتاب بافق، سه شنبه عصر، 12 اسفند ماه در پویش هر شهید یک نهال فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق به همراه کادر فرماندهی در شهرک امام حسین(ع) درخت غرس کردند.  در حاشیه این پویش شهردار بافق گفت: باتوجه به برگزاری […]

غرس بیش از 4 هزار اصله درخت مثمر به وسعت 100هزار متر مربع

به گزارش آفتاب بافق، سه شنبه عصر، 12 اسفند ماه در پویش هر شهید یک نهال فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق به همراه کادر فرماندهی در شهرک امام حسین(ع) درخت غرس کردند.

 در حاشیه این پویش شهردار بافق گفت: باتوجه به برگزاری کنگره 4هزار شهید استان یکی از اقداماتی که در این ایام برنامه‌ریزی شده است کاشت نهال به یاد 4 هزار شهید استان است.

 وی افزود: این پویش از اوایل اسفندماه شروع شده و تا پایان فصل کاشت ادامه خواهد داشت.

نوروززاده تصریح کرد:  چهار هزار نهال در محلات و بوستان های مختلف شهر با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیون، خانواده شهدا، کارمندان، کارگران، مدافعان سلامت، فرهنگیان و سایر اقشار مردم غرس خواهد شد.

شهردار بافق اظهار داشت: قاعدتاً فضای سبز متعلق به مردم است و چه بهتر که با دست خودشان کاشته شود تا بهتر از آن نگهداری کنند.

وی ادامه داد: سعی شده از درختانی استفاده شود که مثمر هستند و با آب و هوای شهر بافق سازگار؛ عمدتاً زیتون خرما و عناب برای این پویش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تا پایان این پویش پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز به مجموعه شهری اضافه گردد.

سرهنگ طولابی نژاد پس از غرس نهال گفت: این اقدام شهرداری کار بسیار پسندیده‌ای است و سعادت نصیب ما شد تا به نمایندگی از شهدا هر کدام یک اصله درخت را کشت نماییم.

وی افزود: یکی از نکاتی که در این طرح لحاظ گردیده به محلاتی که از فضای سبز مناسبی برخوردار نیستند توجه بیشتری شده که کار بسیار پسندیده ای می باشد؛ چراکه هرچه توجه به اماکن محروم بیشتر شود باعث جرم زدایی می گردد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده